جوابیه بلوک 8 در مورد خبر «معمای بدهی آب»

جوابیه بلوک 8 در مورد خبر «معمای بدهی آب»

روز گذشته جوابیه بلوک 8 در رابطه خبری که روز دوشنبه در سایت خبری اکباتان منتشر شد (اینجا را بخوانید) ارسال گردید.

در این رابطه ذکر یک نکته ضروری است و آن اینکه جوابیه ارسال شده فاقد هر گونه امضاء شخص یا مهر بلوک بوده و 4 اکباتان تنها به دلیل اعتماد به شخص ارسال کننده مبنی اینکه وی به عنوان «نماینده هیئت مدیره بلوک 8» این جوابیه را ارسال کرده، اقدام به انتشار آن نموده است.

متن جوابیه مذکور در ادامه آمده است.

سایت محترم خبری شهرک اکباتان

سلام علیکم

احتراما با توجه به درج خبری با عنوان «معمای بدهی 130 میلیون تومان در بلوک 8» خواهشمند است مطابق ماده 23 قانون مطبوعات نسبت به درج پاسخ ذیل اقدام فرمایید.

  1. تا پایان سال 1394 کلیه هزینه آب مصرفی بلوک 475/663/000 ریال بوده است.
  2. سازمان آب با اعمال محدودیت های شدید در مصرف آب چاه، بسیاری از بلوکها شهرک را وادار نمود که برای مصارف بلوک (بجز فضای سبز) فقط از آب شهری استفاده کنند. در نتیجه مصرف آب بلوکها عملا به بیش از 2 برابر رسید.
  3. به دلیل تصاعدی بودن آب بها، افزایش مصرف آب به 2 برابر موجب چندین برابر شدن آب بها شد. هم اینک قبوض آبی در بلوک 8 وجود دارد که مبین حدود چهارصد میلیون ریال هزینه آب برای حدود 40 روز است.
  4. مدیریت بلوک 8 طی 16 ماه اختلاف حساب با سازمان آب اقدام به طرح شکایت به بازرسی وزارت نیرو نمود که با پیگیری های فنی از سوی کمیته فنی بلوک 8 مشخص شد که بخشی از افزایش آب بها بی دلیل بوده و در نتیجه مبلغ ما به التفاوت آب بها در طی دوره مذکور از حدود سیصد میلیون تومان به یکصد و سی میلیون تومان کاهش یافت. شایان ذکر است در طی مدت مذکور بلوک طبق توافق با سازمان آب، مبالغ آب بها را طبق سنوات گذشته و به صورت علی الحساب پرداخت نموده است.
  5. طبق مصوبه مجمع عمومی عادی، در سال جاری مقرر گردید هیچگونه افزایشی به شارژ ماهیانه اعمال نگردد و به هیئت مدیره اختیار داده شد تا در صورت نیاز یک «شارژ» اضافی دریافت کند. با توجه به اخطار قطع آب سازمان آب، هیئت مدیره مبلغ اخطاریه را «معوض» شارژ اضافی درخواست نموده که بنابر این اعتراض عده ای که مراجعه کرده اند واهی و بی اساس است.
  6. خواهشمند است با توجه به اینکه اطمینان داریم کسانی که مراجعه کرده اند یا با آن نشریه تماس گرفته اند بدون ارائه سند و مدرک اطلاع داده اند، مراقبت فرمایید که من بعد اسناد معترضین مورد بررسی قرار گرفته و بعد اطلاع رسانی شود.

 

با تشکر

سعید مقاری

عضو هیئت مدیره

منتشر شده در چهارشنبه 6 دي 1396       کد خبر : 7492
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح