ساکنین بلوک 8 همچنان به دنبال پاسخگویی هیئت مدیره

ساکنین بلوک 8 همچنان به دنبال پاسخگویی هیئت مدیره

بعد از ارسال جوابیه هیئت مدیره بلوک 8 در خصوص خبری با عنوان «معمای بدهی آب در بلوک 8»، تعدادی از ساکنین این بلوک طی تماس هایی با 4 اکباتان خواستار پاسخگویی بیشتر این گروه در خصوص برخی ابهامات موجود در روند اداره بلوک محل زندگی خود شدند.

به گزارش سایت خبری اکباتان، روند برخی اتفاقات در بلوک 8 آنطور که باید و شاید مورد تأیید و مطلوب شماری از ساکنین این بلوک نمی باشد و بر هر همین اساس این عده با پیگیری مطالبات خود خواستار روشن شدن وضعیت یک سری از مسائل موجود در بلوک می باشند.

روند نامشخص آسانسورها بعد از 4 سال

نقطه آغاز پروژه تعویض آسانسورها در بلوک 8 به حدود چهار سال پیش باز می گردد اما در کمال تعجب پروژه ای که می توانسته همانند عملکرد سایر بلوکها ظرف 6 ماه یا نهایتا یکسال خاتمه پیدا کند، 4 سال به طول انجامیده است.

در این زمینه ساکنین خواستار مشخص شدن این موضوع هستند که موعد اتمام این پروژه بالاخره چه زمانی خواهد بود و نکته مهمتر اینکه چرا تاکنون و پس از گذشت این مدت زمان گواهی استاندارد لازم برای آسانسورها اخذ نشده است. 

پروژه آسانسورهای بلوک 8 از چهار سال پیش با برآوردی در حدود 1 میلیارد تومان آغاز شده و در حال حاضر همچنان ادامه دارد.     

لزوم شفاف سازی در خصوص قرارداد اماکن تجاری بلوک

مورد دیگری که برخی ساکنین بلوک 8 خواستار شفافیت بیشتر در مورد آن هستند، بحث قراردادهای اماکن تجاری یا همان زیر بلوکی ها است که باید مشخص شود به چه کسانی و با چه مبالغی واگذار شده است.

در این رابطه صحبت های گوناگونی از داخل بلوک 8 به گوش می رسد که از خرج شدن مبالغ پیش پرداخت یا «پول پیش» این اماکن گرفته تا ادعای واگذاری بخشی از این فضاها به دست اندکاران تصمیم گیری و اجرایی بلوک می باشد. طبیعتا هیچکدام این صحبتها تا پیش از وجود مدارک کافی قابل پذیرش و اثبات نمی باشد اما هیئت مدیره می تواند با شفاف سازی بیشتر در این خصوص، گامی مهم در جهت تنویر افکار ساکنین بردارد تا واقعا مشخص شود که آیا اعضای هیئت مدیره، داوران و بازرسین بلوک در زمینه اماکن تجاری بلوک طرف قرارداد هیئت مدیره هستند یا خیر!؟

پیمانکار 14 میلیونی برای تأسیسات

یکی از مسائلی که ساکنین خواستار روشن شدن آن هستند موضوع پرداخت ماهیانه به پیمانکار و راهبر تأسیسات بلوک 8 می باشد. آنطور که از گفته های اهالی برمی آید پیمانکار فعلی تأسیسات ماهانه مبلغی در حدود 14 میلیون دریافت می کند که این عدد در مقابل پرداختی سایر بلوکها به پیمانکاران تأسیساتی خود، بسیار قابل توجه می باشد. گفتنی است که سایر بلوکهای فاز 2 عددی در حدود 5.5 تا 6 میلیون تومان را برای نگهداری یک ماهه تأسیسات خود پرداخت می کنند.

-----------------------------------------------

در این رابطه رسانه خبری شهرک اکباتان با هدف انعکاس نقطه نظرات مخاطبین و طرح مشکلات و ابهامات موجود در بلوکها مواردی را که در بالا آمده، منتشر نموده و طبیعتا زمینه برای پاسخ گویی هیئت مدیره مذکور نیز فراهم و آماده می باشد.

منتشر شده در شنبه 9 دي 1396       کد خبر : 7515
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح