اخطار «پلمب» برای زمین چمن مصنوعی در شهرک آپادانا

اخطار «پلمب» برای زمین چمن مصنوعی در شهرک آپادانا

طی روزهای گذشته اخطاریه «پلمب» توسط مرجع قضایی برای زمین چمن مصنوعی در شهرک آپادانا صادر شده است.

به گزارش سایت خبری اکباتان، برگزاری مدرسه فوتبال بدون مجوز طی یکسال گذشته، حالا برای زمین چمن مصنوعی شهرک آپادانا دردسر ساز شده و در همین رابطه اخطاریه پلمب توسط دادگاه به دست پیمانکار این فضای ورزشی رسیده است.

طبق پیگیری های صورت گرفته مشخص شده است که مدرسه فوتبال «الف» که در تمام یکسال گذشته اقدام به ثبت نام و دریافت وجه از بچه های علاقمند به ورزش فوتبال می کرده، بدون مجوزهای لازم از سوی نهادهای مسوول کار خود را به انجام رسانده است. این موضوع حتی با حضور خبرنگار 4 اکباتان در هیئت فوتبال استان تهران واقع در ورزشگاه شهید شیرودی و مشاهده لیست مدارس فوتبال بدون مجوز که فعلا در این مرحله بالغ بر 116 نمونه می باشد، تأیید می شود چون به وضوح اسم مدرسه فوتبال ... در این لیست وجود دارد.  

البته این موضوع تمام اقدامات حاشیه ای در این زمین چمن مصنوعی فوتبال نمی باشد چون طی ماههای گذشته به راحتی هر چه تمامتر از عنوان باشگاه پرسپولیس تهران نیز سوء استفاده لازم صورت می گیرد و بدون مجوز و هماهنگی تیم قرمزپوش پایتخت و به اسم این باشگاه ثبت نام از رده های سنی پایه صورت می گیرد که به این موضوع نیز باید رسیدگی شود.  

در این رابطه تنها نکته ای که می توان به آن اشاره کرد این است که شورایاری و مدیریت محله شهرک آپادانا و در مقام بالاتر اداره اجتماعی شهرداری ناحیه 6 باید قدری دقیقتر مسائل را مورد ارزیابی قرار دهند. البته در مورد اداره اجتماعی باید گفت که طی ماههای گذشته نظارت بر عملکرد سرای محلات ناحیه به وفور و ریزبینانه صورت گرفته و دیگر مثل گذشته کارها با بی توجهی به انجام نمی رسند اما مثل اینکه گوشه هایی از کار همچنان از نگاه کارشناسان فرهنگی و اجتماعی غافل مانده که امید است این موارد برطرف شود. 

ذکر این توضیح نیز ضروی است که زمین چمن مصنوعی شهرک آپادانا طی سالهای گذشته مکانی بسیار مناسب برای تمرین و آموزش تیمهای رده پایه در شهرک اکباتان و خود آپادانا بوده و به همین دلیل جا دارد که مسوولان ذیربط هر چه سریعتر نسبت به رفع مشکلات موجود اقدام کنند تا خدای نکرده یکی از امکانات ورزشی خوب و قابل تأمل در سطح ناحیه 6 با مشکلات جدی مواجه نشود.    

منتشر شده در دوشنبه 11 دي 1396       کد خبر : 7522
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح