راه حل شهرداری برای رفع مشکل بین C2 و سوپر 3

راه حل شهرداری برای رفع مشکل بین C2 و سوپر 3   

موضوع مسدود کردن مسیر دسترسی خودروهای امدادی به بازارچه سوم در فاز 1 که توسط بلوک C2 صورت گرفته است، فعلا با تدبیر شهرداری وارد مرحله جدیدی شده است.

به گزارش سایت خبری اکباتان، کسبه سوپر 3 همگی به دنبال این هستند که از یک طرف سرمایه و موجودی مادی خود را در مقابل خطراطی همچون آتش سوزی حفظ و حراست کنند و از طرف دیگر نسبت به زیاده خواهی های هیئت مدیره بلوک C2 نیز واکنش نشان دهند.

یکی از کسبه این بازارچه چندی پیش در گفت و گو با 4 اکباتان گفت: «طی 10 سال گذشته چهار آتش سوزی خطرناک در این بازارچه رخ داده است و هر بار دسترسی تجهیزات امدادی به داخل این بازارچه محدودتر از قبل شده است تا جاییکه در آتش سوزی آخر امکان ورود خودروهای آتش نشانی وجود نداشت و همسایه ها با سطل های آب و کپسول های آتش نشانی کوچک به مهار آتش پرداختند».

در همین رابطه نامه شکایت از وضعیت موجود به شهرداری ناحیه 6 ارسال شده است تا با «درب جدید» که توسط هیئت مدیره بلوک همسایه در حوالی این بازارچه ساخته شده، برخورد قانونی صورت گیرد چون این درب عملا امکان امداد رسانی به این محیط تجاری را از بین برده است.

پس از ارسال این نامه محمد اسدالهی شهردار ناحیه نیز که قبلا قول رسیدگی داده بود فعلا یک نفر کارشناس تعیین کرده است تا مشکل بر اساس نظر کارشناسی حل و فصل شود و به نظر می رسد که اگر این موضوع در این مرحله به سرانجام نرسد، طبق اعلام قبلی آقای شهردار مکاتبه با هیئت مدیره مرکزی و برخورد قانونی با «اقدامات خلاف» به عنوان راه حل های بعدی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

بلوک C2 شهرک اکباتان یک از معدود بلوکهایی است که معمولا به فضاهای پیرامونی این بلوک حساسیت خاصی دارد و از یک طرف فضای بین این بلوک و تصفیه خانه اکباتان فعلا به عنوان «پارکینگ اختصاصی ساکنین» مورد استفاده قرار می گیرد و از طرف دیگر مشترکات زمینی با همسایه های تجاری موضوع مهمی است که هیئت مدیره این بلوک به هیچوجه نمی خواهد از آن دل بکند.

منتشر شده در سه شنبه 12 دي 1396       کد خبر : 7527
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح