حمایت دو تن از اعضای هیئت مدیره مرکزی از روند یکسال گذشته

حمایت دو تن از اعضای هیئت مدیره مرکزی از روند یکسال گذشته

این روزها و با گذشت یکسال از فعالیت ترکیب جدید مدیریتی در هیئت مدیره مرکزی اکباتان، زمزمه هایی از گوشه و کنار مبنی بر برگزاری انتخابات داخلی برای تعیین رئیس جدید این مجموعه به گوش می رسد.

به گزارش سایت خبری اکباتان در همین رابطه و بحث تغییرات دو تن از اعضای فعال هیئت مدیره مرکزی شهرک اکباتان در گفت و گو با 4 نظرات خود را به شرح زیر اعلام کردند.

باید اجازه دهیم روند فعلی طی شود

علیرضا شکوهی یکی از نفرات تأثیرگذار در ترکیب هیئت مدیره مرکزی به شمار می رود. وی معمولا در جلسات صحبت نمی کند اما در بزنگاههای خاص، واکنشهایی نشان می دهد که کمتر کسی می تواند باور می کند. وی در خصوص ترکیب مدیریتی فعلی هیئت مدیره مرکزی و تصمیم برای آینده معتقد است: در ابتدا باید بدانیم که مدیریت های قبلی و بالاخص پدر معنوی اکباتان آقای مجید حسیبی برای هیئت مدیره مرکزی اکباتان تلاش های بسیاری به انجام رسانده اند که امروز وظیفه ما است قدردان این تلاشها باشیم اما در شرایط فعلی برداشت من این است که گروه هیئت مدیره مرکزی با تلاش تمام نفرات در طول یکسال گذشته کارهای خوبی به انجام رسانده است. از آشتی دادن و همراه سازی برخی بلوکها با مجموعه هیئت مدیره مرکزی تا افزایش شارژ ماهیانه بلوکها، تعامل و گفت و گوهای سازنده با مگامال، مترو، شهرداری و ... همه و همه کارهای خوبی بوده که طی حدود یکسال گذشته به انجام رسیده و به نظر من باید اجازه دهیم روند فعلی همچنان طی شود و تغییرات در حدود 10 ماه باقی مانده به صلاح اکباتان نیست.

یک شبه معجره رخ نمی دهد

اما در این رابطه کاپیتان هوشنگ شهبازی نائب رئیس هیئت مدیره مرکزی که به اصطلاح چهره ی بین المللی این گروه به شمار می رود نیز نظرات قابل توجهی دارد. وی در این خصوص گفت: اشتباه محض ما است اگر برای چند ماه دست به ترکیب مدیریتی این مجموعه بزنیم چون من معتقدم که با این کار هم در حق رأی دهندگانی که از ما توقع تلاش و بهبود اوضاع را دارند ظلم کرده ایم هم در حق فرد عزیزی که «تنها» برای چند ماه آینده مسوولیت را در دست خواهد گرفت.

باید توجه داشته باشیم که مسیر طی شده طی یکسال گذشته سمت و سوی مثبتی داشته است. ما در این مدت علاوه بر مجامع سالیانه جلسات هم اندیشی خوبی با صاحبان رأی مجمع یعنی هیئت مدیره بلوکها برگزار کردیم که خود همین حرکت یعنی یک گام مهم به جلو.

شهبازی همچنین یادآور شد: دوستان و همکاران من باید بدانند که تغییرات در بستر زمان و تلاش همه اعضای هیئت مدیره مرکزی رخ می دهد و معجزه ی یک شبه تنها مختص فیلم های سینمایی است.

امشب هیئت مدیره مرکزی جلسه دارد

اما امشب (سه شنبه 12 دی) هیئت مدیره مرکزی اکباتان یک جلسه مهم دارد و باید منتظر ماند و دید آیا زمزمه های موجود در قالب صحبت های رسمی بروز خواهند کرد یا در حد همان سابق باقی خواهند ماند.

به هر ترتیب چیزی که بسیار باید به آن توجه کرد اولویت منافع مجموعه شهرک اکباتان بر منافع فردی و شخصی است و البته باید اذعان کرد که تمام اعضای فعلی هیئت مدیره مرکزی متفقا به دنبال رشد و پیشرفت هر چه بیشتر محل زندگی و سکونت خود هستند.

منتشر شده در سه شنبه 12 دي 1396       کد خبر : 7529
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح