«دور دور بازی» مدیران عامل در بلوکهای اکباتان

«دور دور بازی» مدیران عامل در بلوکهای اکباتان

به موارد زیر خوب توجه کنید:

مدیرعامل بلوک 19 به عنوان مدیرعامل بلوک 15 منصوب شد.

مدیرعامل بلوک 11 به عنوان مدیرعامل بلوک 13 منصوب شد.

مدیرعامل بلوک 16 به عنوان مدیرعامل بلوک 11 منصوب شد.

مدیرعامل بلوک A2 به عنوان مدیرعامل بلوک 16 منصوب شد.

مدیرعامل بلوک D1 به عنوان مدیرعامل بلوک A4 منصوب شد.

در ضمن بلوک A2 طی ماههای گذشته در 3 نوبت مدیر عامل خود را تعویض کرده است.

نمونه هایی که در بالا به آنها اشاره شده تنها بخشی از جا به جایی مدیران عامل در بلوکهای شهرک اکباتان تنها در طی «6 ماه گذشته» است.

به گزارش سایت خبری اکباتان، مشکل پیدا کردن یک مدیر اجرایی کارکشته برای بلوکها بحث امروز و دیروز نیست اما روند غلطی که از گذشته در جریان بوده امروز به اوج خود رسیده و آن چیزی نیست جز «دور زدن مقطعی بلوکهای اکباتان توسط یک عده خاص و معدود». تقریبا شبیه به آن چیزی که در کشور اتفاق می افتد و یک مسوول سالهای سال مدیریت می کند و فقط محل میز و صندلی اش تعویض می شود.

در این خصوص چیزی که نامشخص است نحوه گزینش و انتخاب و اصولا تفکری است که در پس انتخاب های موجود اقدام به تصمیم گیری می کند.

معمولا در هیئت مدیره بلوکها افراد بر اساس تحصیلات، تجربیات و و دانسته های علمی و فنی خود برگزیده می شوند اما اینکه این جمع منتخب گزینه هایی را به کار می گیرند که قبلا در سایر بلوکها امتحان خود را پس داده و طبعا اگر خوب بودند بلوک قبلی آنها را مرخص نمی کرد! از آن نکات عجیب و بی پاسخ است و دقیقا مصداق «آزموده را آزمودن» می باشد.

اما در کنار این موضوع دامنه ارتباطات گسترده مدیران عامل نیز نکته جالب توجهی دیگری است چون بسیاری از آنها پس از خاتمه قراردادشان با یک بلوک حتی یک روز معطل و بیکار نمی مانند و حتی در مواردی آقای مدیر عامل یک هفته قبل از تاریخ اتمام قرارداد در بلوک فعلی، در مراسم معارفه خود در بلوک جدید شرکت کرده است!!

در هر حال چیزی که بسیار مهم است اینکه حقوق این افراد و البته سود و ضرر ناشی از تأثیر عملکرد مثبت و منفی حضور آنها از جیب مردم پرداخت و یا به همان مکان بازمی گردد و در این رابطه هیئت مدیره های محترم بد نیست قدری دامنه انتخاب را گسترش دهند و با به بکار گیری نفرات جدید، صاحب روزمه و حتی جوانان پر انرژی از مراجعه به بازه های بسته و تکراری پرهیز کنند.  

هیئت مدیره ها در بسیاری مواقع به دلیل پرداخت نکردن یک حق بیمه ساده ی ماهیانه یا هزینه های کوچکی از این دست وارد فرآیندهای پیچیده تری می شوند که به مراتب ضررهای مادی و معنوی بیشتری را به بلوک تحمیل می کند.  

منتشر شده در دوشنبه 18 دي 1396       کد خبر : 7541
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح