عدم پرداخت شارژ در «بلوک 9» اعتراضی است؟

عدم پرداخت شارژ در «بلوک 9» اعتراضی است؟

طی یک ماه گذشته به دفعات لیست ساکنین بدهکار در پرداخت شارژ ماهیانه در بلوک 9 در معرض دید عموم قرار گرفته و با یک بررسی اجمالی بر روی رقم بدهی های ساکنین کاملا مشخص است که این «عدم پرداخت ها» با یک نیت قبلی و مشخص صورت می گیرد.

به گزارش سایت خبری اکباتان، عده ای از ساکنین بلوک 9 واقع در فاز دوی شهرک اکباتان مدتها است شارژ نمی دهند و این مسئله به خوبی از اعداد معوقه ای که به دفعات بر روی دیوار ورودی های این بلوک نصب می شود کاملا مشخص است. به عبارت دقیق تر وقتی یک واحد آپارتمانی نزدیک به 3 میلیون تومان شارژ ماهیانه بدهکار است، این موضوع به روشنی بیانگر آن است که تقریبا یکسال و نیم شارژ ماهیانه پرداخت نشده است. لازم به ذکر است که مورد ذکر شده تنها مختص یک واحد خاص نمی باشد و به تعداد قابل توجهی می توان واحدهای بدهکار میلیونی در این بلوک پیدا کرد.    

در این رابطه طی صحبت هایی که با برخی ساکنین این بلوک صورت گرفته مبالغ زیاد شارژ دریافتی ماهیانه به نسبت دیگر بلوکهای همسایه و مشابه، بروز خسارت جبران ناپذیر برای بلوک توسط هیئت مدیره فعلی و عدم کارآیی گروه هیئت مدیره به عنوان مهمترین دلایلی عنوان شده است که باعث توقف پرداخت شارژ توسط این عده شده است.

از قرار اطلاع در این بلوک شارژ ماهیانه برای دوخوابه ها مبلغ 175 هزار تومان می باشد و حتی در این رابطه ساکنین به پرداخت «حق جلسه» ای که به اعضای هیئت مدیره بلوک برای حضور در جلسات معمول صورت می گیرد نیز نقدهای جدی دارند و معتقدند عضویت در هیئت مدیره بلوک کاری کاملا داوطلبی است و نباید بستری برای درآمدزایی باشد.   

البته این تمام ماجرا نیست چون در کنار افرادی که طی ماههای گذشته از پرداخت شارژ خود استنکاف می کنند، طی روزهای گذشته افراد دیگری نیز با نوشتن نامه و نصب آنها در معابر عمومی بلوک 9 نسبت به در پیش گرفتن رویه ی عدم پرداخت شارژ خود اطلاع رسانی کرده اند که طبعا هیئت مدیره محترم باید در این زمینه فکری عاجل و تصمیم گیری مشخصی به انجام برساند.

4 اکباتان طی روزهای آینده به بررسی بیشتر این موضوع خواهد پرداخت که چرا تعداد قابل توجهی از ساکنین بلوک 9 طی ماههای گذشته از پرداخت شارژ خود پرهیز می کنند و آیا این ادعا که منابع مالی بلوک در پروژه هایی غیر ضروری هزینه می شود صحت دارد یا تنها گمانه زنی صِرف محسوب می شود.   

طبعا طبق روال همیشه این رسانه آمادگی درج نظرات هیئت مدیره محترم را نیز دارا بوده و از انعکاس نظریات دست اندکاران بلوک 9 استقبال به عمل خواهد آمد.

منتشر شده در جمعه 22 دي 1396       کد خبر : 7560
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح