خسارت «5 میلیونی» برای آتش سوزی A5 تکذیب شد

خسارت «5 میلیونی» برای آتش سوزی  A5 تکذیب شد

در حالیکه طی روزهای گذشته شایعه ی دریافت خسارت نازل 5 میلیونی برای واحد مسکونی دچار حریق شده در بلوک A5 به گوش می رسید، مدیر عامل بلوک مذکور با رد این گونه شایعات گفت: اگر قرار بر دریافت خسارت 5 میلیونی باشد، کل مبلغ را به شرکت بیمه خواهیم بخشید.

به گزارش سایت خبری اکباتان، محمد بابایی ضمن اعلام مشخص نشدن مبلغ خسارت در حادثه آتش سوزی یکشنبه (17 دی) در بلوک تحت مدیریت خود گفت: تازه در آخرین روز کاری هفته گذشته گزارشات تهیه شده توسط آتش نشانی در قالب یک پاکت دربسته برای شرکت بیمه ارسال شده و هنوز در این زمینه تصمیم گیری خاصی صورت نگرفته است. در طول هفته گذشته هم چند مرتبه نمایندگان آتش نشانی و شرکت بیمه در بلوک ما حضور پیدا کرده و به بررسی جزئیات حادثه پرداختند.  

وی در مورد علت آتش سوزی هم افزود: همانطور که قبل از این هم گمانه زنی شده بود اتصالی دوشاخه هایی که به پریز های برق در پشت فن کویل ها وصل بوده اند علت اصلی حادثه آتش سوزی اعلام شده است.

پاسخهای مدیر عامل بلوک A5 در حالی مطرح می شود که طی روزهای گذشته علیرضا شکوهی کارشناس اکباتانی تعیین خسارات بیمه ای که خود در حال حاضر رئیس هیئت مدیره بلوک B1 می باشد در اظهار نظری گفته بود که قراردادهای بیمه ای و بالاخص بیمه های آتش سوزی برای بلوکهای شهرک اکباتان «غلط خریداری» می شوند و همین قضیه باعث می شود در مواقع بروز حادثه خسارتهای کافی به بیمه شدگان پرداخت نشود.     

در حوالی ساعت 5 بامداد روز یکشنبه یک واحد مسکونی به مساحت تقریبی 120 متر مربع که در طبقه هشتم ورودی 9 طبقه بلوک A5 قرار داشت، به علت ذکر شده آتش گرفت و در پی آن دود و شعله زیادی از پنجره های این واحد مسکونی به بیرون زبانه کشید و کار به جایی رسید که برخی همسایگان نیز در محاصره دود قرار گرفتند اما در نهایت با تلاش نیروهای فداکار آتش نشانی هیچ آسیبی به ساکنین بلوک A5 نرسید.   

در این حادثه تقریبا تمام تجهیزات و وسائل منزل مسکونی مورد اشاره در حریق صورت گرفته از بین رفته است.  

منتشر شده در شنبه 23 دي 1396       کد خبر : 7565
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح