هیئت مدیره محترم لطفا ساکنین را تهدید نکنید

هیئت مدیره محترم لطفا ساکنین را تهدید نکنید

«پرسش و پاسخ» عنوان جلسه ای بود که در پایان هفته گذشته میان اعضای هیئت مدیره و ساکنین یکی از بلوکهای فاز 2 برگزار شد، جلسه ای که پس از شروع با صحبتهایی از طرف میزبانان همراه شد که توقع شنیدن آنها در جلساتی اینچنینی وجود ندارد.

به گزارش سایت خبری اکباتان، پس از برگزاری این جلسه تعدادی از ساکنین همین بلوک طی تماس هایی نسبت به موارد مطرح شده در این نشست نقدهایی داشته و خواهان انعکاس نظرات خود بودند که در ادامه آمده است.

بدیهی است مطالبی که در ادامه آمده هم نظرات ساکنین به شمار می رود و هم با توجه به صحبت های خلاف ادبی که در مورد عملکرد «4 اکباتان» (در طرح مشکلات موجود در این بلوک) توسط یکی از اعضای هیئت مدیره بیان شده، موضع این رسانه خبری محسوب می شود.

مشکلات را بازگو می کنید، قیمت آپارتمان هایتان پایین می آید!!

یکی از مواردی که در این جلسه از طرف یکی از نفرات هیئت مدیره محترم به آن اشاره شده، «خیانت» بعضی ساکنین در طرح مشکلات بلوک در یک رسانه اختصاصی برای شهرک اکباتان است! خیانتی که به زعم مطرح کنندگان آن باعث کاهش قیمت آپارتمانها در این بلوک می شود.

در این خصوص گفتنی است دلیلی که باعث می شود ساکنین مشکلات خود را در فضای رسانه ای مطرح کنند نشنیدن صدای نقد و اعتراض ساکنین، اهمیت ندادن به خواسته های موجود و ادامه رویه های سابق است.

اما در مورد پایین آمدن قیمت آپارتمان به دلیل طرح مشکلات بلوک باید بگوییم که «هیئت مدیره محترم لطفا فرافکنی نکند چون فقدان آسانسور ایمن یا هزینه راهبری تأسیسات آنهم چند برابر بیشتر به نسبت به سایر بلوکها باعث پایین آمدن قیمت آپارتمان است نه انعکاس صدای نقد ساکنین بلوک. در ضمن دوره توسل به قیمت آپارتمان برای ساکت کردن نقدها نسبت به عملکرد هیئت مدیره مدتها است پایان یافته». 

مگر چه شده که عضو محترم هیئت مدیره اینقدر عصبانی است!؟

4 اکباتان در روزهای گذشته تنها به بررسی گزارش رسمی یکی از کارشناسان دادگستری در مورد آسانسورهای جدید بلوک مورد اشاره پرداخته و نکاتی که به آنها اشاره شده تماما از گزارش مکتوب کارشناس مذکور نقل شده. اما چیزی که اکنون جای سوال دارد دلیل این حجم از عصبانیت است؟ تا جاییکه در این جلسه اعضای تحریریه این رسانه با الفاظ ناشایستی مورد خطاب یکی از سخنرانان واقع می شود آنهم در شرایطی که هیچ نماینده ای از «ما» برای دفاع وجود ندارد.

بدیهی است ما بر تکیه بر مستندات و به دور از غرض ورزی و البته طبق نظر ساکنین در روزهای آینده به بررسی مشکل تأسیسات بلوک، اجاره اماکن تجاری و ... خواهیم پرداخت اما در این میان یک نکته تعجب برانگیز وجود دارد که چه فرآیندی باعث می شود یک عضو هیئت مدیره همسایگان خود را تنها به دلیل بیان درد دلها به برخورد «آنچنانی» تهدید کند؟

تا روزی که هستیم صدای اهالی اکباتان خواهیم بود

نه پیشگو هستیم که از آینده خبر داشته باشیم و نه آنقدر به اصطلاح امروزی ها پشتمان گرم است که به صراحت بگوییم «حالا حالاها» هستیم. ما از فردای خود هم بی خبریم اما یک چیز را خوب می دانیم و آن اینکه تا زمانیکه 4 اکباتان امکان فعالیت دارد در چارچوب قانون، شرع و عرف جامعه صدای اهالی اکباتان خواهد بود.

در این زمینه هم تهدیدات عضو محترم هیئت مدیره این بلوک نه اولین نمونه موجود است و نه قطعا آخری خواهد بود پس به همین دلیل ما تنها به دنبال طرح و برطرف شدن مشکلات مردم هستیم. امیدواریم دوستان هم به جای ادعای برخورد با ما به درد دل های ساکنین خود برسند چون قطعا اگر همان افرادی که به آنها رأی داده و مقدمات فراهم شدن میز و صندلی شان را در هیئت مدیره بلوک فراهم کرده اند راضی و خشنود باشند، ما دلیلی برای تداوم موضع انتقادی خود نخواهیم داشت.  

در پایان هم بد نیست اگر این بیت زیبا را از دفتر لیلی و مجنون نظامی گنجوی مورد بازخوانی قرار دهیم.

                   مائیم و نوای بی ‌نوائی                           بسم ‌الله اگر حریف مائی

منتشر شده در شنبه 23 دي 1396       کد خبر : 7567
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح