دوچرخه سواری اکباتان در قالبی بزرگتر اجرا می شود

دوچرخه سواری اکباتان در قالبی بزرگتر اجرا می شود

برنامه «چهارشنبه ها و دوچرخه سواری» که به صورت آزمایشی در شهرک اکباتان آغاز شد و با حمایت جانانه برخی از اهالی هفته های متمادی ادامه پیدا کرد، حالا در قالبی بزرگتر یعنی کل منطقه 5 به اجرا درخواهد آمد.

به گزارش سایت خبری اکباتان، جامع شناسان همیشه معتقدند که بهترین نوع تغییرات اجتماعی، تغییراتی است که از کف جامعه آغاز و به سطوح بالاتر انتقال پیدا کند، نظریه ای که حالا مثال عینی آن را می توان «دورهمی های چهارشنبه ای» علاقمندان دوچرخه سواری در اکباتان دانست که بعد از هفته ها حضور در گرما و سرما و البته دعوت از مدیران ترافیکی شهرداری منطقه 5، قرار است در چارچوب یک همایش دوچرخه سواری همگانی در سطح منطقه برگزار شود و البته بی تردید مشخص است که هسته اصلی این حرکت همان افراد پای ثابتِ چهارشنبه ها می باشند.

این همایش با حمایت معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه 5 اجرا خواهد شد و به نظر می رسد به دلیل همین پشتیبانی محل شروع مسابقه جلوی ساختمان این معاونت و نقطه پایان نیز پارک ترافیک در منطقه 5 اعلام شده است. البته در این فقره که محل شروع و پایان کجا در نظر گرفته شده است نقدی بر کسی وارد نیست چون همین که مدیران محترم شهرداری پای حمایت از این تلاش مردمی درآمده اند جای شکرگزاری دارد اما شاید بهتر بود حتی بصورت نمادین بر روی پوستر طراحی شده مراسم اشاره ای به شهرک اکباتان به عنوان «خواستگاه اصلی دوچرخه سواری» در شهر تهران صورت پذیرد.  

به هر صورت برنامه همایش همگانی دوچرخه سواری در روز جمعه 29 دی ماه و از ساعت 9 صبح در مقابل ساختمان معاونت ترافیک منطقه 5 آغاز می شود و علاقمندان جهت شرکت در آن باید با شماره تلفن های 44878037 و 09192052335 تماس گرفته و برای حضور «ثبت نام» به عمل آورند.  

ذکر این نکته نیز ضروی است که حضور برای عموم آزاد و در پایان به قید قرعه جوایزی به شرکت کنندگان اهدا خواهد شد.  

منتشر شده در دوشنبه 25 دي 1396       کد خبر : 7574
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح