یکی از حرفه ای ترین تولیدکنندگان «مشروب» در اکباتان دستگیر شد

یکی از حرفه ای ترین تولیدکنندگان «مشروب» در اکباتان دستگیر شد

در ساعات بامداد روز گذشته افسران دایره اطلاعات کلانتری 135 آزادی موفق به دستگیری یکی از حرفه ای ترین تولیدکنندگان و فروشندگان مشروب در شهرک اکباتان شدند.

به گزارش سایت خبری اکباتان، سرهنگ مجتبی شمس بیرانوند ضمن اعلام این خبر افزود: طی روزهای گذشته طرح «رعد» را با هدف افزایش هر چه بیشتر امنیت اجتماعی در محدوده استحفاظی کلانتری 135 آزادی آغاز کرده ایم و خوشبختانه موفق شدیم امروز (دوشنبه) علاوه بر دستگیری تعدادی سارق زورگیر، یکی از حرفه ای ترین تولید کنندگان مشروبات الکلی را در اکباتان دستگیر کنیم که البته در کنار تولید کار عرضه و فروش را نیز شخصا به انجام می رسانده است.

شمس در توضیح بیشتر این خبر گفت: از چندی پیش به ترددهای یک واحد مسکونی در یکی از بلوکهای شمالی فاز 2 مشکوک شده بودیم و پس از چندین روز تعقیب و مراقبت متوجه تهیه و فروش مشروبات الکلی در این واحد مسکونی شدیم. پس از محرز شدن این موضوع طی هماهنگی با مقام قضایی حکم ورود به منزل را دریافت و مراحل دستگیری را آغاز کردیم که در این رابطه نزدیک به 400 لیتر مشروبات الکی اعم از دست ساز، خارجی و حتی بصورت عمده در بشکه های بزرگ را کشف و ضبط کردیم.

وی در خصوص فرد دستگیر شده هم گفت: متأسفانه جوان 29 ساله ای که دستگیر شده ساکن همین اکباتان است و اتفاقا دارای شغل آبرومندی هم می باشد اما به علت سودجویی غلط دست به تولید مشروبات الکلی آنهم در محل زندگی خود زده است. این فرد در منزل خود تجهیزات بسیار کاملی برای تهیه این کار فراهم کرده بود که تماما توسط نیروهای کلانتری توقیف و گزارش آن به اطلاع مراجع قضایی خواهد رسید. طی ساعات آینده نیز پرونده این شخص را به همراه مستندات موجود تحویل مراجع قضایی خواهد شد تا دادگاه در خصوص این فرد حکم لازم را صادر نماید.

سرهنگ شمس در پایان در خصوص سارقین زورگیر دستگیر شده در همین طرح «رعد» هم گفت: 4 نفر سارق زورگیر را همراه با اموال مسروقه دستگیر کردیم و البته مرحله شناسای شکات و مالباختگان در حال جریان است.  

منتشر شده در سه شنبه 26 دي 1396       کد خبر : 7579
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح