اعتراض رئیس هیئت مدیره مرکزی به رخدادهای اخیر در مگامال

اعتراض رئیس هیئت مدیره مرکزی به رخدادهای اخیر در مگامال

پس از درج خبر «پشت پرده های مگامال و هایپرمی/ تعیین اجاره میلیاردی» که روز گذشته منتشر شد، مهندس علی ارادتی رئیس هیئت مدیره مرکزی شهرک اکباتان طی تماسی مراتب اعتراض خود را به آنچه که امروز در مگامال در حال جریان است اعلام نمود.

به گزارش سایت خبری اکباتان مهندس ارادتی در این زمینه گفت: برای ما به عنوان ساکنین شهرک اکباتان خیلی جالب است که هزینه ساخت مگامال در حال حاضر خیلی بیشتر از آنچه که برآورد اولیه آن عنوان می شود، شده است اما هنوز تعهدات اساسی که به اهالی قول داده شد بود عملی نشده است. طبق اعلام مدیران مگامال هزینه پروژه 63 میلیاردی تا دو سال پیش به حدود 270 میلیارد رسیده است. نصف پروژه هم اعم از هتل و پمپ بنزین و ... هم که حذف شده پس چرا هنوز تعهداتی که به ما داده اند را انجام ندادند!؟   

وی همچنین افزود: خبری که دیروز در 4 اکباتان منتشر شد و البته خبرهای پیش از این به خوبی اهداف واقعی صاحبان مگامال را که چیزی جز سودجویی ومنفعت طلبی نمی باشد نشان میدهد. راه اندازی سالنهای سینما در کمترین فرصت ممکن و البته قبل از افتتاح مسیر دسترسی از ستاری، حذف پارکینگ رایگان برای مشتریان مگامال و... همه و همه در حالی اتفاق می افتد که تبعات ترافیکی آنها دامنگیر اهالی اکباتان شده و منافع سرشار آن به جیب مگامالی ها سرازیر میشود.

عضو هیئت مدیره بلوک 2 در رابطه با عکس العمل هیئت مدیره مرکزی در قبال وضعیت موجود هم گفت: ما همچون گذشته کلیت مطالبات خودمان را از پروژه مگامال به شورای شهر منعکس خواهیم کرد چون هم به قول های داده شده به ساکنین توجهی نمی شود و هم ادامه زمان غیرمنطقی تکمیل مگامال مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده است. همین ورودی شهید ستاری را چند سال پیگیر هستیم اما انگار طلسم شده و راه نمی افتد که نمی افتد! یکی هم نیست که به آقایان بگوید ترافیک زندگی ما را مختل کرده است.

وی در بخشی از سخنان خود به صراحت عنوان کرد: طی این سالها همیشه پیگیر مطالباتمان از مگامال بوده ایم اما اگر بخواهد کار به همین شکل پیش برود مجبور هستیم یک فکر اساسی تر بکنیم و با همراهی اهالی طومارهایی همراه با امضای ساکنین را تهیه و برای ارگان های مختلف ارسال کنیم تا بالاخره شاید یکی به داد ما برسد و تکلیف این پروژه و مشکلات آن برای مردم مشخص شود. در این رابطه با عزیزان شورایاری اکباتان هم هماهنگ خواهیم کرد تا طی یک اقدام هماهنگ بتوانیم این موضوع را پیش ببریم.  

ارادتی در پایان خاطر نشان کرد: ما یادمان نمیرود که یکی از مدیران ارشد این مجموعه، چند وقت پیش ادعا میکرد که ما با هدف خدمت به اهالی شهرک و ایجاد مجموعه فرهنگی و خدماتی وارد اکباتان شده ایم و میخواهیم رنگ شادی را به شهرک بیاوریم. البته حالا معلوم میشود که راست میگفتند و انصافا که خیلی خوب شهرک را رنگ کرده اند!

منتشر شده در سه شنبه 26 دي 1396       کد خبر : 7581
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح