مرخصی شهردار منطقه 5 و شایعاتی که قابل تأیید نیستند

مرخصی شهردار منطقه 5 و شایعاتی که قابل تأیید نیستند

طی روزهای گذشته صحبتهای در خصوص جا به جایی شهردار منطقه 5 به گوش می رسد که تا این لحظه هنوز نمی توان به قطعیت درستی یا نادرستی آنها را تأیید کرد.

به گزارش سایت خبری اکباتان از مدتها قبل یعنی بعد از حضور محمد علی نجفی در شهرداری تهران، صحبتهایی از تغییر شهرداران مناطق تهران بالاخص منطقه 5 به گوش می رسید که البته به مرور زمان برخی مناطق تغییر کردند اما در منطقه 5 هنوز این مورد رخ نداده است.

در همین رابطه یکی دو روزی است که بحث تغییر شهردار منطقه 5 در بسیاری از محافل مطرح می شود و حتی جایگزین هایی نیز برای این مسوولیت مطرح می شود. در این رابطه چیزی که فعلا مشخص است اینکه سید محسن اسدی شهردار منطقه 5 تا روز سه شنبه در مرخصی به سر می برد و هنوز مشخص نیست که اتفاقات جدیدی در راه است یا نه؟ و طبعا همه چیز به اتمام مرخصی وی و حضور در محل کارش موکول می شود.

در این خصوص نباید فراموش کرد که چندی پیش نیز صحبت هایی کاملا جدی در خصوص جا به جایی شهردار منطقه 5 به گوش می رسد و حتی بسیاری قاطعانه از جانشین وی نیز سخن به میان می آوردند اما در نهایت پیش بینی ها آنطور که گفته می شدند حاصل نشد.

طی روزهای گذشته اظهار نظرهایی به نقل از یاشار سلطانی مدیر مسوول سابق سایت معماری نیوز در فضای مجازی منتشر شده است که وی برخی موارد را به عملکرد شهردار منطقه 5 نسبت داده و حالا مشخص نیست که اظهار نظرهای مذکور چقدر در فعال و انفعالاتی که شاید از راه برسند، تأثیر دارد. قطع به یقین باید منتظر ماند و دید تا در روزهای آتی چه اتفاقاتی رخ می دهد.   

منتشر شده در يكشنبه 1 بهمن 1396       کد خبر : 7602
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح