دستگیری عامل «شعار نویسی» در اکباتان

دستگیری عامل «شعار نویسی» در اکباتان

دقایقی پیش معاونت اطلاعات حوزه بسیج 121 صابر خبر از دستگیری جوانی داد که در محدوده شهرک اکباتان اقدامات خرابکارانه را با اسپری های رنگی به انجام می رسانده است.

به گزارش سایت خبری اکباتان و بر اساس اعلام معاونت اطلاعات حوزه 121 صابر: باتوجه به فعاليت هاي عده اي از افراد سودجو و خرابكار كه با اسپري هاي رنگي در جهت تخریب زيباسازي معابر، تابلوها و خيابان هاي شهرك اكباتان تحرکاتی داشته و شعار نويسي هایي نيز بر عليه مسئولين انجام مي دادند، برنامه ريزي گشت هاي اطلاعاتي ضابطين قضايي در اكباتان طی روزهای اخير و رصد كامل محدوده هاي استحفاظي در دستور کار قرار گرفت.

پس از تلاش های صورت گرفته در نهایت ساعت 4:30 بامداد روز جمعه مورخه 96/11/6 ضابطين قضايي معاونت اطلاعات حوزه بسيج ١٢١صابر موفق شدند فرد جوان ٢٨ ساله ای را كه با پوشاندن صورت خود و همراه داشتن چندين اسپري رنگ  در حال تخريب تابلو و شعار نويسي بود دستگير نمایند.

معاونت اطلاعات حوزه بسیج در ادامه نیز افزوده است: فرد دستگیر شده در بررسي هاي اوليه ضمن اقرار به چندين مورد تخريب تابلو و شعار نويسي، جهت ساير مراحل قانوني تحويل مراجع ذيصلاح گرديده است.

در همین رابطه گفتنی است طی روزهای گذشته و به منظور برخورد با خرابکاری های صورت گرفته از ساعت 18 عصر گشت های نامحسوس معاونت اطلاعات حوزه بسیح 121 صابر در محدوده های تعیین شده آغاز و به طور مداوم تا ساعت 6 صبح روز بعد ادامه داشته است که در نهایت این تلاشها با دستگیری سودجویان همراه شده است.   

منتشر شده در شنبه 7 بهمن 1396       کد خبر : 7621
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح