آماده باش 48 ساعته شهرداری ناحیه هنوز به پایان نرسیده

آماده باش 48 ساعته شهرداری ناحیه هنوز به پایان نرسیده

شهرداری ناحیه 6 (منطقه 5) تقریبا 48 ساعت است که در آماده باش کامل به سر می برد و کلیه امکانات این مجموعه در جهت کنترل تبعات بارش برف و نزولات آسمانی است.

به گزارش سایت خبری اکباتان، محمد اسدالهی در گفت و گویی کوتاه با 4 اکباتان در رابطه با ابعاد کاری صورت گرفته توسط شهرداری ناحیه 6 در طی 48 ساعت گذشته گفت: از ساعت 8 شب روز شنبه و با شروع بارندگی در مرحله آماده باش کامل قرار گرفته ایم و تاکنون به رغم شدت بارش برف که طی سالهای گذشته بی سابقه بوده، تمام معابر اصلی محدوده استحفاظی ما باز و شرایط برای تردد اشخاص و خودروها کاملا فراهم است. همانطور که اشاره شد در طی این مدت زمان معابر اصلی ما یعنی جاده مخصوص، پارک سوار آزادی، اتوبان شهید ستاری، و معابر اصلی شهرک اکباتان یعنی شهید نفیسی، شهید بوذری و شهید صارمی با مشکل خاصی مواجه نشدند.   

شهردار ناحیه 6 که طبق مستندات موجود (تصاویر) از ابتدای شروع بارش برف کار خود را بصورت میدانی پیگیری کرده است در خصوص تمهیدات در نظر گرفته شده از طرف شهرداری ناحیه 6 برای مقابله با مشکلات پیش آمده هم گفت: 70 نفر کارگر به علاوه 15 دستگاه خودروی سبک و سنگین و البته 35 نفر از پرسنل شهرداری ناحیه در تمام این 48 ساعت به صورت میدانی حضور داشتند. ضمن اینکه 50 نفر از کارگران فضای سبز ما به صورت مداوم مشغول جمع آوری شاخه های شکسته و تکاندن درختان بودند تا آسیب آنها بیشتر از این چیزی که در حال وجود دارد نشود. واقعیتی که باید مورد توجه واقع شود اینکه حجم کار بسیار سنگین بود و بی تردید بدون تلاش همکاران نمی توانستیم مشکلات را برطرف کنیم.    

اسدالهی در خاتمه ضمن بیان اینکه هنوز آماده باش شهرداری ناحیه در خصوص وضعیت جوی خاتمه نیافته است نیز خاطر نشان کرد: با توجه به کاهش محسوس دمای هوا احتمال یخ زدگی در برخی معابر و البته پیاده روها وجود دارد که با تمام توان در جهت پیگیری و رفع این مشکل خواهیم بود.

منتشر شده در دوشنبه 9 بهمن 1396       کد خبر : 7628
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح