مسکن معروف اکباتانی چسباندن تراکت و پوستر را متوقف کرد

مسکن معروف اکباتانی چسباندن تراکت و پوستر را متوقف کرد

در پی طرح مشکل چسباندن پوستر و تراکت در محیط های عمومی و رفت و آمد شهرک اکباتان که باعث ایجاد دلخوری و ناراحتی شمار زیادی از ساکنین شده بود، مدیریت مسکن ارتباط به صورت «داوطلبانه» و با هدف احترام به خواست عموم اکباتانی ها، ادامه روند نصب تبلغات محیطی خود اعم از پوستر و تراکت را متوقف کرد.

به گزارش سایت خبری اکباتان، عقیل فردی مدیر شعبات مسکن «ارتباط» در اکباتان ضمن بیان این مطلب افزود: نمی خواهیم بر خلاف نظر مردم که همسایگان ما هستند حرکتی انجام دهیم که در نهایت دلخوری آنها را به همراه داشته باشد. به همین دلیل و پس از اطلاعی که از طریق سایت 4 اکباتان نسبت به وجود این ناراحتی ها پیدا کردیم خودمان تصمیم گرفتیم روند چسباندن پوستر و تراکت های ارتباط را متوقف کنیم و راههای دیگری از جمله حضور بیشتر در فضای مجازی را جایگزین کنیم تا به رأی و خواست مردم احترام گذاشته باشیم.

این تصمیم دست اندرکاران مهمترین آژانس معاملاتی مسکن در محدوده ناحیه 6 در حالی رخ می دهد که شعبات آن در فاز 1 و 3 اکباتان در طول ماه بیش از 1500 نسخه تراکت و پوستر را در محیط های عمومی نصب می کردند و عملا یک مکانیزم مشخص اعم از چاپ و تکثیر و توزیع و نصب برای این موارد در داخل ارتباط ایجاد شده بود و به این ترتیب می توان به میزان اهمیت تصمیم اخذ شده پی برد.

در این رابطه شایان ذکر است که طی روزهای گذشته آرم و لوگوی مسکن ارتباط به صورت ملی ثبت شده و بی تردید با تغییر استراتژی تبلیغاتی این مجموعه که با هدف احترام به رأی مردم حاصل شده است می توان نتیجه گرفت که طی روزها و ماههای آینده شاهد رویکردهای کاملا متفاوت نسبت به آنچه که تاکنون از جانب «مشاورین مسکن» دیده و توقع داریم، باشیم.  

در این رابطه امیدواریم سایر اصناف و حتی مشاورین مسکن محدوده اکباتان و بیمه هم نسبت به تجدید نظر در برنامه های تبلیغات محیطی خود اقدام کنند. کاری که طبعا رضایتمندی مشتریان آنها را به همراه خواهد داشت.

بر همین اساس 4 اکباتان از ابتدای اسفند ماه برنامه معرفی کامل اصناف متخلف در زمینه چسباندن پوستر و تراکت در محدوده اکباتان و بیمه را پیاده سازی خواهد کرد و البته جای خوشحالی خواهد داشت که اگر اصناف تجاری پیش از آغاز این برنامه همکاری بیشتری در جهت حفظ زیبایی بصری محیط اطراف خود داشته باشند.       

منتشر شده در دوشنبه 16 بهمن 1396       کد خبر : 7651
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح