نمایشگاه بزرگ هنرجویان اکباتانی در موزه موسیقی

نمایشگاه بزرگ هنرجویان اکباتانی در موزه موسیقی

آموزشگاه هنرهای تجسمی ققنوس 3 هفته نمایشگاه بزرگ را در گالری شهرآوا واقع در موزه موسیقی (خیابان فرشته) برگزار می کند.

به گزارش سایت خبری اکباتان، مهران یوسفی مدیر آموزشگاه ققنوس با اعلام این مطلب افزود: گالری شهرآوا به مدت 3 هفته در اختیار هنرجویان ما قرار خواهد داشت و در این مدت 3 نمایشگاه مجزای یک هفته ای برگزار خواهیم کرد با عنوان «7 رنگ عشق». در این نمایشگاه که از سوم اسفند ماه آغاز می شود تهمیدات خوب و استانداری در نظر گرفته ایم تا کاری متفاوت با تمام آنچه که تاکنون به انجام رسانده ایم، به نمایش بگذاریم.

یوسفی در مورد تمهیدات «خوبی» که از آنها نام می برد نیز گفت: در این نمایشگاه که با شرکت حداقل 130 اثر هنری برگزار خواهد شد، هم در شکل و هم در محتوا ایده های خوبی را به انجام خواهیم رساند. به طور مثال در فرم ظاهر با توجه به عنوان نمایشگاه که «7 رنگ عشق» می باشد پوشش خانمها و بالاخص شال و روسری آنها متشکل از 7 رنگ شاد می باشد. در بحث محتوا هم در هر هفته یک موضوع اختصاصی با ابعاد آثار اختصاصی خواهیم داشت. در هفته نخست که آثار با فرمت آبرنگ می باشند موضوع «موسیقی» است و آثار ارائه شده همگی در ابعاد 50 در 70 سانتی متر هستند. در هفته دوم موضوع «پرتره اساتید موسیقی» است که بازهم با فرمت آبرنگ و ابعاد 50 در 70 سانتی متر می باشد. اما موضوع هفته سوم تلفیق سوژه های 2 هفته نخست، ابعاد آثار 100 در 70 سانتی متر و البته فرمت به کار رفته نیز آزاد است (رنگ روغن، آکرلیک و ...)

مدیر آموزشگاه ققنوس در خاتمه با بیان اینکه این نمایشگاه بهترین نمایشگاه گروهی است که موسسه تحت مدیریت وی برگزار کرده است افزود: خوشبختانه در این نمایشگاه هنرمندانی از شهرهای مشهد، اصفهان، رشت و ماهشهر نیز در کنار ما هستند و تمام تلاش ما این است که به عنوان یک آموزشگاه اکباتانی نماینده خوب و شایسته ای برای هنرمندان این شهرک باشیم.    

آموزشگاه هنرهای تجسمی ققنوس با بیش از 20 سال سابقه آموزش در شهرک اکباتان طی یکی دو سال گذشته دامنه فعالیت های خود را هم در بعد داخلی و هم بین المللی گسترش قابل ملاحظه ای داده و کار به جایی رسیده است که بستر معرفی و شناسایی هنرجویان این آموزشگاه به مجامع هنری به راحتی هر چه تمامتر ایجاد شده است که طبعا در مسیر پیشرفت هنرمندان سالهای آتی تأثیر بسزایی خواهد داشت.  

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص فعالیت های این آموزشگاه می توانند با شماره تلفن 44633790 تماس حاصل نمایند. 

منتشر شده در چهارشنبه 18 بهمن 1396       کد خبر : 7656
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح