پاسخهای پیمانکار مترو به صحبت های شورایار اکباتان

پاسخهای پیمانکار مترو به صحبت های شورایار اکباتان

روز گذشته آرمان رضا محدث مدیر شرکت پیمانکاری خط 4 مترو در خصوص صحبت های دو روز پیش هوشنگ هموطن عضو شورایارای شهرک اکباتان پاسخهایی را ارائه نمود که در ادامه آمده است.

به گزارش سایت خبری اکباتان، وی ابتدایی صحبت های خود را اینگونه آغاز کرد که آیا شورایار اکباتان کارشناس مترو است؟ ایشان چند تا ایستگاه مترو ساخته اند یا چند دفعه در جلسات تعیین آیین نامه های ساخت ایستگاههای مترو شرکت داشته اند؟

وی در ادامه و در پاسخ به این موضوع ایستگاههایی که در سطح شهر تهران با یک ورودی فعالیت می کنند افزود: متأسفانه بازهم اطلاعاتی که دوستان می دهند غلط است چون آن ایستگاهها هم شرایطی مثل اکباتان دارند و در در صدد هستیم تا ورودی دوم را برای آنها احداث کنیم. همین الان در ایستگاه پیروزی (ابن سینا) که ایشان نام بردند تا چند وقت پیش یک ورودی وجود داشت اما از فرودین ماه ورودی دوم آن در سمت مقابل راه می افتد.

مدیر شرکت پیمانکاری خط 4 در مورد ورودی مگامال هم گفت: 10 بار گفته ام که ورودی مگامال با همان ورودی که الان وجود دارد به یک راهرو ختم می شود و هیچ فرقی بین آنها وجود ندارد.

محدث در رابطه با بحث اعمال ماده در خصوص دریافت زمین برای ساخت ورودی جدید هم خاطر نشان کرد: مترو یک طرح ملی است و وقتی طرح ملی است قانون می گوید که با اعمال ماده 9 می توانیم زمین مورد نظر را در اختیار بگیریم. اگر هم تاکنون این اتفاق نیفتاده شهردار محترم منطقه درصدد آن برنیامده.

وی در مورد ورودی جدید مترو در فاز 1 (بلوار شهید بوذری) که قرار بود از زیر اتوبان شهید ستاری به مگامال وصل شود هم گفت: چیزی که قرار است در فاز 1 ساخته شود ورودی نیست بلکه زیرگذری است که بازهم به آن شاخه مگامال وصل می شود. هیئت مدیره مرکزی اکباتان یک خواسته ای از ما داشت که ما گفتیم با شما همکاری می کنیم و بودجه آن را از شهرداری می گیریم به شرط اینکه ما در ساخت ورودی دوم همراهی کنید اما هنوز هیچ حرکتی در اختصاص زمین ورودی دوم با ما صورت نگرفته حالا هم در شرایط فعلی نباید توقع ساخت آن را داشته باشند.   

محدث در پایان هم گفت: هر موقع شهرداری بخواهد و شرایط ایجاب کند ورودی دوم در اکباتان ساخته خواهد شد و آن موقع دیگر خیلی از امکاناتی که امروز می توان در نظر گرفت وجود نخواهد داشت.  

منتشر شده در چهارشنبه 18 بهمن 1396       کد خبر : 7658
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح