خواب جدید برای فاز 2، این بار سالن «کنسرت»

خواب جدید برای فاز 2، این بار سالن «کنسرت»

با پیگیری های 4 اکباتان صحبت هایی مستند از افرادی مسوول و دست اندکار به دست آمده است که طرح هایی برای ایجاد یک «کنسرت هال» در شهرک اکباتان برنامه ریزی شده است، امری که با شرایط فعلی ترافیک اکباتان مخصوصا در فاز 2 چیزی شبیه به فاجعه می باشد.

به گزارش سایت خبری اکباتان، همه چیز به طرح راه اندازی شهربازی در مگامال باز می گردد که سالها است قرار است به اجرا برسد و اتفاقا شرکت های مختلف داخلی و حتی بین المللی هم پیشنهادات خود را ارائه کرده اند اما عدم اجرای این قسمت از پروژه مگامال در زمینی که یک فضای نسبتا وسیع را با ارتفاعی در حدود 13 متر از سطح شامل می شود، گروهی را وسوسه کرده است که یک سالن کنسرت هم در مگامال راه اندازی کنند.

به گفته یکی از افرادی که نخواست در این زمینه نامش فاش شود، ارتفاع مناسب 13 متری که جزو مهمترین اولویت های راه اندازی یک سالن اجرای موسیقی می باشد و البته تجربه سودآور سالن های سینما در مگامال، مدیران «پردیس سینمایی مگامال» را بر آن داشته که پیشنهاد ایجاد سالن کنسرت را مطرح و اتفاقا با جدیت پیگیری کنند.

این شخص در ادامه افزود: برآورد مالی ارائه شده برای ساخت کنسرت هال (سالن) در مگامال عددی در حدود 8 میلیارد است اما امری که در این میان بسیار مهم است موافقت هیئت مدیره شرکت نگین آرای آسیا است که معلوم نیست چقدر با این طرح موافق یا مخالف باشند.

در همین زمینه مالکین مغازه های تجاری در مگامال نیز معتقد هستند که هیچگاه سالن کنسرت جای شهربازی را نمی تواند پر کند چون مخاطب کنسرت حتی از دورترین نقاط شهر تنها برای دیدن و شنیدن موسیقی مراجعه می کند و پس از اتمام برنامه نیز بدون آنکه تأثیر گذاری خاصی داشته باشد محل را ترک می کند اما این شهربازی است که بواسطه ارتباطش با کودکان می تواند زمینه های شور و هیجان بیشتر را در داخل مجموعه فراهم سازد.

اینکه در نهایت این طرح به اجرا برسد یا نه را نمی توان به قطعیت پیش بینی کرد اما موردی که کاملا مشخص و واضح است، تلاش وافر برای جلب نظر اعضای هیئت مدیره شرکت نگین آرای آسیا به عنوان مجری و البته یکی از مالکین پروژه می باشد.

در خاتمه نباید فراموش کرد که فاز 2 اکباتان بیش از این طاقت تحمیل بار ترافیکی ندارد و مردم نگون بخت این محدوده در ساعاتی از شبانه روز به محض خارج از شدن از بلوک خود با موجی سهمگین از ترافیک خودروها روبرو می شوند که دقایق، انرژی و اعصاب قابل توجهی از آنها را تلف می کند. 

منتشر شده در پنجشنبه 26 بهمن 1396       کد خبر : 7670
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح