امکانات دپو شده ی شهرداری برای برف احتمالی در اکباتان

امکانات دپو شده ی شهرداری برای برف احتمالی در اکباتان

شهرداری ناحیه 6 برای بارش برف احتمالی که برخی پیش بینی ها نسبت به وقوع آن صورت گرفته است، امکانات و تجهیزات خاصی را در حالت آماده باش کامل قرار داده است.

به گزارش سایت خبری اکباتان، اگر این روزها سری به حیاط شهرداری ناحیه 6 بزنید در گوشه انتهایی این مکان با 2 دستگاه خاور مجهز به تیغه برف روبی مواجه می شوید که به دستور شهردار در هیچ برنامه ای به کار گرفته نمی شوند و تنها برای بارش احتمالی در نظر گرفته شده اند و البته اینها تنها بخشی از ماشین آلاتی است که برای برف احتمالی به کار گرفته خواهند شد. (تصویر زیر)

از سوی دیگر در فضای کارگاهی بین پارک نرگس و بیمارستان صارم در شمال شهرک اکباتان، یک سایت برف روبی تشکیل شده است که هر چند ورود برای عموم آزاد نیست اما تصویری که در ادامه قابل مشاهده است گویای دپو شدن نمک و ماسه برای مقابله با یخ زدگی هایی است که معابر را تحت شعاع قرار خواهد داد.

البته در کنار این موارد، هرس کردن درختان در معابر عمومی محدوده نیز در دستور کار قرار گرفته تا خسارتهای احتمالی سری پیشین مجدد تکرار نشود.  

همه این برنامه ریزی ها در حالی صورت گرفته است که بارش ناگهانی برف در ابتدای بهمن ماه سال جاری منجر به تشکیل یک ستاد شبانه در ساختمان شهرداری ناحیه 6 شد و با همین تمهیدات مذکور تقریبا در طول ایام بارش برف هیچ معبری در سطح ناحیه 6 مسدود و غیر قابل استفاده نبود.  

منتشر شده در پنجشنبه 26 بهمن 1396       کد خبر : 7672
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح