مشاور شهردار تهران، کارشناس رسمی مگامال است!

مشاور شهردار تهران، کارشناس رسمی مگامال است!

شرکت نگین آرای آسیا (مجری مگامال) همچون بسیار از مجموعه های اقتصادی کشور از وجود کارشناسان رسمی دادگستری بهره می برد با این تفاوت که این بار شخصیت کاری کارشناس مذکور کمی خاص و متفاوت است.

به گزارش سایت خبری اکباتان چندی پیش علیرضا جاوید که در حال حاضر مشاور دکتر نجفی شهردار تهران می باشد و در دوره پیشین نیز معاون فنی و عمران شهردار سابق را بر عهده داشت در محوطه شرکت نگین آرای آسیا رویت شد و طبیعی بود که حضور وی در مقام مشاور شهردار تهران در میدان شهید صارمی شهرک اکباتان یک مورد عادی و معمولی تلقی نشود.

با توجه به این موضوع و پیگیری های صورت گرفته در ابتدای هفته جاری و با تأیید مدیریت شرکت نگین، مشخص شد که مگامالی ها در حال حاضر با آقای مشاور به عنوان «کارشناس رسمی» همکاری دارند و ایشان در بحث تأیید نقشه های پروژه و تعیین قیمت واحدهای تجاری و البته برخی موارد دیگر که نیاز به اعلام نظر کارشناسی است، حضور جدی دارد. همچنین بنا به گفته مدیران مگامال وی مدتها است که به عنوان کارشناس رسمی با این مجموعه فعالیت مستمر دارد.  

همانطور که اشاره شد وجود کارشناس رسمی در مجموعه تجاری و اقتصادی امری کاملا بدیهی است اما اینکه در یک پروژه «مال سازی» مشاور فعلی و معاونت سابق فنی و عمرانی شهرداری تهران، مسوولیت کارشناسی بر عهده دارد بیانگر این موضوع است افراد و مسوولیتها در مگامال چقدر «خاص» تعریف می شوند.

اما همکاری مشاور شهردار تهران با مگامال در حالی صورت گرفته است که طی دو سال گذشته مدیران این پروژه پست و بلندی های بسیاری را در روابط خود با شهرداری منطقه 5 تجربه کرده اند چون در برخی مقاطع زمانی کارها به خوبی پیش رفته اند و همه چیز «مرتب» بوده و در مقابل در یک دوره از سال 96 صحبت هایی از شکایت به مراجع قضایی برای عدم اجرای توافقات فیمابین توسط شهرداری منطقه هم به گوش می رسید که البته در نهایت این امر صورت نگرفت.  

گفتنی است علیرضا جاوید نیز به عنوان جوان ترین معاون محمد باقر قالیباف در سال های اخیر به عنوان شهردار مناطق هفده، یک، چهار و معاون شهرسازی و معماری و فنی و عمرانی فعالیت کرده است. طی ماههای گذشته نیز زمزمه هایی بسیار جدی از انتخاب وی به عنوان شهردار منطقه 5 شنیده می شد که در نهایت به عنوان مشاور شهردار تهران در امور زیرساختی و عمرانی انتخاب شد. 

منتشر شده در چهارشنبه 2 اسفند 1396       کد خبر : 7684
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح