پیشنهاد غیر منصفانه هیئت مدیره مرکزی به مدیر اجرایی

پیشنهاد غیر منصفانه هیئت مدیره مرکزی به مدیر اجرایی

شبی که پس از انتخاب رئیس جدید هیئت مدیره مرکزی شهرک اکباتان، یکی از اعضای قدیمی این مجموعه بدون رعایت هیچگونه تشریفات اداری رو در رو به مدیر اجرایی گفت: «حکومت شما دیگر پایان یافته، کلید را تحویل بده و برو»، فکرش را هم نمی کرد که پای اعضای هیئت مدیره مرکزی به اداره کار آنهم برای مطالبات معوق مدیر اجرایی باز شود.

به گزارش سایت خبری اکباتان، از آن شبی که برخی اعضای هیئت مدیره مرکزی دفتر این تکشل را بدون رعایت شیوه های مدرن یعنی نوشتن صورتجلسه «تغییر و تحول» و تنها با یک تکیه بر همان فرمول قدیمی یعنی «قفل زدن» بر «در» از مدیر اجرایی تحویل گرفتند، تا به امروز حق و حقوق مدیر اجرایی پرداخت نشده است و این در شرایطی است که علی تبریزی تا اردیبهشت 97 با این مجموعه قرارداد دارد اما پس از برکناری نابهنگام نه حقوق جاری وی پرداخت شده، نه مابقی مدت قردارد و نه هیچکدام دیگر از آیتمهای دیگری که طبق قرارداد منعقد شده شامل مدیر اجرایی می بوده.

بر همین اساس نامبرده مراتب درخواست خود را به اداره کار محدوده غرب تهران ارجاع داده و برای هفته نخست اسفندماه نیز جلسه رسیدگی به این موضوع تعیین شده است.

اما در سمت مقابل اعضای هیئت مدیره مرکزی هم بیکار ننشته اند و دو نفر به نمایندگی از بقیه باب مذاکره با مدیر اجرایی را باز کرده و خواستار «جمع و جور» کردن این پرونده شده اند که به علت برخوردهای غیر منطقی و بعضا غیر اخلاقی صورت گرفته مدیر اجرایی حاضر به گذشت از این موضوع نشده است.

اما نکته «بد» این موضوع پیشنهاد جدید و البته دور از انصاف و وجدان اعضای هیئت مدیره مرکزی است که بعد از فهمیدن اینکه توافقی صورت نخواهد گرفت به مدیر اجرایی ابلاغ کرده اند و آن اینکه این فرد به سر کار خود برگردد و مسوولیت نظافت دفتر هیئت مدیره مرکزی را بر عهده بگیرد!!

واقعیت موضوع اینکه پیشنهاد ارائه شده جای هیچ صحبتی را باقی نمی گذارد و تنها شاید دانشتن این مورد کفایت بکند که علی تبریزی مدیر اجرایی هیئت مدیره مرکزی که در حال حاضر بازنشسته به حساب می آید سابقه مسوولیت مدیریت تبلیغات «وزارت پست و تلگراف و تلفن» را در زمان مهندس «غرضی» دارا بوده و سابقه حضور و مشارکت در تعدادی از سیمنارهای بین المللی مرتبط را در کارنامه دارد. از لحاظ سنی نیز از بسیاری اعضای فعلی هیئت مدیره مرکزی بزرگتر می باشد. اما اینکه چگونه همچنین پیشنهادی به وی ارائه می شود را باید از آنهایی که این جسارت را برای بیان دارند سوال کرد.

اما در پایان بد نیست تا 2 سوال از 2 عضو محترم هیئت مدیره مرکزی پرسیده شود.                                               

جناب آقای علی ارادتی شما به خواست خود تصمیم گرفتید با برکنار کنندگان خود همچنان سر یک میز بنشینید و تعامل کنید آنهم در شرایطی بدترین تهمت ها به شما زده شد و حتی خودتان از جلسه انتخاب جانشین برای خود قهر کردید.

تا اینجای داستان تنها به خود شما مربوط است که به رویدادهای پیرامون خود چگونه واکنش نشان دهید چون طبعا هر کسی بر اساس شخصیت خود تصمیم می گیرد. اما آیا شما در مقابل مدیر اجرایی که در زمان ریاست شما قراردادش منعقد شده و مدتها با شما همکاری نزدیک داشته و به گواه خودتان تلاشهایش برای هیئت مدیره مرکزی بسیار تأثیرگذار بوده، مسوولیت اخلاقی دارید یا نه؟

اما سوال دوم. جناب آقای هوشنگ شهبازی کاپیتان محترم بازنشسته. این روزها و با سقوط دلخراش پرواز تهران – یاسوج مجدد بازار مصاحبه های شما در مورد صنعت هواپیمایی حسابی داغ است و سرتان شلوغ. اما آیا شما همانقدر که دنبال احقاق حقوق هموطنان ما در بحث صنعت هوانوردی هستید، به حقوق پرسنل طرف قرار داد خود در هیئت مدیره مرکزی هم توجه می کنید؟

در هر صورت امیدواریم افراد با یک پاسخ گویی ساده آنهم تنها در محکمه وجدان خود قدری بیشتر با دوستان مروت به خرج دهند که این سخن از حضرت حافظ است که می فرماید:

آرامش دو گیتی تفسیر این دو حرف است

با دوستان مروت با دشمنان مدارا

منتشر شده در چهارشنبه 2 اسفند 1396       کد خبر : 7686
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح