درب غیر قانونی C2 در مرحله دریافت دستور قضایی

درب غیر قانونی C2 در مرحله دریافت دستور قضایی

برای دربی که در فضای مشاعات بین بلوک C2 و بازارچه شماره 3 در فاز یک تعبیه شده است مستندات سازی های لازم صورت گرفته و در حال پیگیری موضوع از طریق مراجع قانونی هستیم.

به گزارش سایت خبری اکباتان، پس از اینکه کارشناس رسمی قوه قضاییه فضای بین بلوک C2 و سوپر 3 را مشاعات عام اعلام کرد، محمد اسدالهی شهردار ناحیه 6 نیز در این خصوص اعلام کرد: پیگیری های ما در مرحله دریافت دستور قضایی برای برخورد با این مشکل می باشد. قطعا ضمن مخالفت با اقدام صورت گرفته از طرف هیئت مدیره بلوک C2 با آن مقابله خواهیم کرد.

شهردار ناحیه 6 همچنین در پاسخ به اینکه آیا هیچ موافقتی از طرف شما با نصب این درب صورت نگرفته است، افزود: به صراحت اعلام می کنم که به هیچوجه موافقتی از طرف ما برای نصب این درب صورت نگرفته و متأسفانه رفتارهایی از این دست به صورت مداوم از طرف هیئت مدیره برخی بلوکها صورت می گیرد و ما را با چنین چالشهایی مواجه می کند.

اسدالهی در ادامه نیز گفت: برداشته شدن این درب مصوبه شورای ایمنی ناحیه می باشد و این یعنی وجود این درب خطرات جانبی برای مردم به همراه دارد که البته آتش نشانی نیز بر این مورد صحه گذارده است. با توجه به اهمیت موضوع بخش حقوقی ناحیه 6 را به صورت اختصاصی مأمور پیگیری این موضوع کرده ایم تا در اسرع وقت نسبت به دریافت مجوزهای قانونی اقدام شود.

وی در خاتمه و در پاسخ به اینکه چگونه می توان از بروز مواردی اینچنینی در آینده جلوگیری کرد، گفت: امری که بر ما مسلم شده است اینکه باید نظارت و پیشگیری مأموران شهرداری را حتی در محوطه های داخلی بلوکها نیز افزایش دهیم تا با این دست اتفاقات مواجه نشویم. همیشه اولویت ما بر مبنای حمایت از هیئت مدیره های بلوکها بوده اما در عمل با رفتارهایی مواجه می شویم که اصلا در شأن شهرک اکباتان نمی باشد.

گفتنی است کسبه بازارچه 3 از مدتها پیش اعتراضات خود را نسبت به نصب درب ریموتی در پارکینگ مشترک با بلوک C2 اعلام کرده اند چون عملا امکان ورود خودروهای امداد رسانی را در مواقع بروز حادثه از بین می برد. در این رابطه حتی پیگیری های قضایی نیز در جریان است اما در مقابل هیئت مدیره بلوک مذکور یک کلام بر روی حرف خود پافشاری می کند که این پارکینگ متعلق به بلوک است و بس!   

منتشر شده در شنبه 5 اسفند 1396       کد خبر : 7693
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح