پیشتازی کیش اکباتان در دوره های تربیت مدرس زبان

پیشتازی کیش اکباتان در دوره های تربیت مدرس زبان    

نمایندگی موسسه زبان کیش در شهرک اکباتان از ابتدای سال جاری در حدود 100 نفر متقاضی تدریس آموزش زبان را تربیت و به سایر شعبات و نمایندگی های مجموعه بزرگ کیش معرفی کرده است.

به گزارش سایت خبری اکباتان و طبق اعلام روابط عمومی نمایندگی موسسه کیش در اکباتان از اردیبهشت ماه امسال 5 دوره تربیت مدرس در محل این آموزشگاه واقع در بلوک 10 (فاز 2) برگزار شده است که از حیث برگزاری تعداد دوره حرفه ای و کاربردی، این مجموعه طی سال 96 در تمام کشور رکورددار است.   

در این دوره ها از بین 300 نفر متقاضی در حدود صد نفر مجوز تدریس در آموزشگاههای زبان سراسر کشور را دریافت کرده و علاوه بر آن شمار قابل توجهی از زبان آموزان کیش در اکباتان نیز به جرگه ی آموزگاران این عرصه وارد شده اند.

اما برگزاری دور های تربیت مدرس که به نوعی مرحله نهایی پیشرفت زبان آموزان محسوب می شود تمام دستاوردهای این موسسه اکباتانی در سال جاری نبوده چون دوره های تخصصی گردشگری، بازرگانی و مترجمی نیز به فهرست فعالیت های این واحد آموزشی اضافه شده است.

نمایندگی موسسه زبان کیش واقع در شهرک اکباتان در تمام سالهای گذشته به عنوان یک «لیدر» در بین سایر شعبات کیش در غرب تهران فعالیت کرده و با توجه به بهره گیری از «پتانسیل های خلاقانه»، توانسته موفقیت های چشمگیری را در باب زبان آموزی هنرجویان خود رقم بزند.

این نمایندگی دارای دو بخش مجزای آقایان و خانمها می باشد و علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 6- 44695345 تماس حاصل نمایند.

منتشر شده در يكشنبه 6 اسفند 1396       کد خبر : 7700
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح