جوابیه عضو هیئت مدیره مرکزی در واکنش به خبر 4 اکباتان

جوابیه عضو هیئت مدیره مرکزی در واکنش به خبر 4 اکباتان

پس از درج خبری با عنوان « پیشنهاد غیر منصفانه هیئت مدیره مرکزی به مدیر اجرایی» (اینجا را بخوانید)، علی ارادتی عضو هیئت مدیره مرکزی شهرک اکباتان جوابیه ای را برای 4 اکباتان ارسال نموده که متن آن عینا در ادامه آمده است.

 

با سلام

عطف به خبر مورخ 96/12/2سایت 4 اکباتان در خصوص پیشنهاد هیات مدیره مرکزی به مدیر اجرایی، به آگاهی میرساند:

متن خبر به گونه ای تنظیم گردیده که گویا 2 نفر از اعضای هیات مدیره با مدیر اجرایی مذاکره کرده و پیشنهاد غیر منصفانه ای را مطرح کرده اند، و در ادامه هم از 2 نفر که یکیش هم بنده بودم به بهانه دیگری نام برده شده و ناخود آگاه این شائبه را ایجاد کرده اید که گویا من هم یکی از آن 2نفر پیشنهاد دهنده بوده ام. این امر واقعیت ندارد.

چرا که بنده به اتفاق 2 نفر دیگر در جلسه دیگری با آقای تبریزی مذاکره کردم و پیشنهاد های مطرح شده در این جلسه، ربطی به موضوع اشاره شده نداشته است.

مضافا به اینکه در مساله تغیر ریاست هیات مدیره مرکزی، کسی اتهام وارد نکرده است، فقط بحث اختلاف سلیقه در نحوه مدیریت مطرح بوده است که آنهم امر بدیهی و معمول در هر کار جمعی میباشد.

خواهشمند است جهت رفع شبهه و جلوگیری از تشویش اذهان، توضیح فوق را به نحو مقتضی انعکاس دهید.

مضافا اینکه در مساله تغیر ریاست هیات مدیره مرکزی، کسی اتهام وارد نکرده است، فقط بحث اختلاف سلیقه در نحوه مدیریت مطرح بوده است که آنهم امر بدیهی و معمول در هر کار جمعی میباشد.

 

علی ارادتی - عضو هیئت مدیره مرکزی اکباتان

 

منتشر شده در يكشنبه 6 اسفند 1396       کد خبر : 7702
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح