گلخانه بلوک 19 با گلدانهای اهدایی ساکنین افتتاح شد

گلخانه بلوک 19 با گلدانهای اهدایی ساکنین افتتاح شد

همزان با 15 اسفند یعنی روز درختکاری، گلخانه بلوک 19 در میان مشارکت همگانی گروهی از ساکنین و به صورتی کاملا «خودمانی» افتتاح شد.

به گزارش سایت خبری اکباتان، عصر روز سه شنبه افتتاح گلخانه بلوک 19 بسیار ساده و بی تکلف و در هوای ابری شهرک اکباتان برگزار شد اما همین سادگی در عین حال یک نکته ی بسیار مهم را نیز بیان می داشت و آن مشارکت ساکنین همراه با خنده، شادی و بدور از پیچیدگی های رایج در اکباتان بود.

این گلخانه در فضایی مختصر و با تلاش آقای «وصال» که به عنوان ساکن مدیریت افتخاری فضای سبز بلوک را بر عهده دارند پا گرفته و جالب اینکه با همکاری ساکنین تنها 5 میلیون تومان آنهم برای برپایی آن هزینه شده و در همین ابتدای کار پذیرای 400 قلمه ی گل رز می باشد که به زودی برای استفاده در بلوک مورد استفاده قرار خواهند گرفت و بی تردید پس انداز قابل توجهی از منابع مالی بلوک محسوب می شود.  

از دیگر نکات مهم افتتاح گلخانه بلوک 19، گلدانهای اهدایی ساکنین به گلخانه بلوکشان بود که به درخواست هیئت مدیره گونه هایی متفاوت از گل و گیاه به این مکان تقدیم شد.  

در کلیت مراسم روز گذشته بلوک 19 نشان داد که اگر تلاش ها بدون موج سواری های رایج صورت پذیرد و کمی خودخواهی ها کنار گذاشته شوند، هنوز هم روی مشارکت ساکنین در بلوکها می توان حساب کرد. مدیران بلوکها هنوز هم اگر خود را هم قد ساکنین در نظر بگیرند و از «خود متخصص پنداری» پرهیز کنند و ضمن پذیرش نقدها به فکر عمران و آبادانی محل زندگی خود باشند، مردم پای کار هستند.

باید پذیرفت که گوش اهالی از غوغا سالاری و ادعاهای بزرگ بی ثمر پر شده و باید برای آشتی مردم با مشارکت موثر در محل زندگی خود طرحی نو درانداخته شود.           

منتشر شده در چهارشنبه 16 اسفند 1396       کد خبر : 7730
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح