آب در 4 بازارچه فاز یک قطع شده است

آب در 4 بازارچه فاز یک قطع شده است

آب 4 بازارچه یا به اصطلاح اکباتانی ها «سوپر» در فاز یک قطع شده است و کسبه آنها به خریدن حجمی آب روی آورده اند.

به گزارش سایت خبری اکباتان، طبق اطلاعات بدست آمده طی روزهای گذشته و به دلیل بدهی های معوقه، شرکت آب منطقه ای دسترسی بازارچه های 8، 9، 10 و 11 را به آب شهری قطع کرده است و اهالی این بازارچه ها با قراردادن منبع و خرید آب بصورت تانکری از شهرداری توانسته اند تنها نیازهای سرویس های بهداشتی خود را برطرف کنند. در این میان سوپر 9 با بدهی 240 میلیون تومانی در بین این گروه از بازارچه ها رکورددار است.

طبق اعلام یکی از مالکین سوپر 9 مدیریت این بازارچه بصورت یک روز در میان یک تانکر آب به حجم 6000 لیتر را از شهرداری به قیمت 90 هزار تومان خریداری کرده تا سرویس های بهداشتی این مجتمع تجاری همچنان فعال باشند.

مشکل پرداخت بدهی آب در بسیاری از بازارچه های فاز 1 شهرک اکباتان وجود دارد و تقریبا همگی آنها ناشی از عدم وجود روح مشارکت در میان شماری از کسبه و البته عدم وجود مدیریت های کارآمد می باشد. بسیاری از دست اندرکاران این بازارچه ها گرانی یکباره قیمت آب را دلیل صدور قبوض های نجومی اعلام می کنند اما واقعیت امر را باید در عدم نظارت صحیح بر میزان مصرف، نشتی های موجود در مسیر لوله کشی ها و سایر موارد مشابه جستجو کرد.  

گفتنی است از گوشه و کنار شنیده می شود که تعداد دیگری از بازارچه های اکباتان همچون سوپر 2 که با قبض 70 میلیون تومانی مواجه است، سایه قطعی آب را بالای سر خود حس می کنند. در مورد سوپر 2 نکته جالب این است که هیئت مدیره این بازارچه بعد از گذشت حدود دو ماه همچنان نتوانسته برگزاری مجمع عمومی را برای اتخاذ راهکاری مناسب در دستور کار قرار دهد.

منتشر شده در شنبه 19 اسفند 1396       کد خبر : 7742
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح