ماجراهای خواندنی از پارکینگ های امانی در بلوک 19

ماجراهای خواندنی از پارکینگ های امانی در بلوک 19

همیشه در بلوکها بحث پارکینگ های امانی و موقت حاشیه هایی را به همراه دارد اما برخی مواقع مواردی شنیده می شود که قطعا دیگر نمی توان آنها را تنها حواشی نامگذاری کرد.

به گزارش سایت خبری اکباتان، پارکینگ های امانی بلوک 19 را به راحتی می توان یکی از حیاط خلوت های پر سوژه ی فاز 2 شهرک اکباتان قلمداد کرد که طی سالهای گذشته خیلی متفاوت از نمونه های مشابه در مورد آن عمل شده و البته حالا که هیئت مدیره جدید خواهان ارائه مدلی «نو» و طبعا عادلانه تر به نسبت آنچه که صورت گرفته می باشد، مقاومت افراد ذینفع از سر و کولشان بالا می رود.  

یکی از مهمترین این موانع در سر راه هیئت مدیره جدید که خواهان قانونمند شدن روش اجاره پارکینگ ها در بلوک می باشند، مالکین سابق هستند که برخی از آنها چندین و چند سال یک «پارکینگ» را در اختیار داشته اند. کار به جایی رسیده که حالا مشخص شده برخی از آنها حتی سابقه 17 ساله ی استفاده از یک واحد پارکینگی را نیز درکارنامه دارند. بسوزه پدر ارتباطات!  

داستان این عده از مالکین به قدری «شور» شده است که حالا بعد از گذشت این همه سال خود را مالک صد درصدی پارکینگ می دانند و حتی نه تنها آن را پس نمی دهند بلکه طبق اخبار به دست آمده یکی از آنها در تلاش بوده تا پارکینگ امانی خود را همراه با آپارتمانش به فروش برساند!

اما بازهم تمام مشکل موجود موارد بالا نیست چون طی بررسی های صورت گرفته مشخص شده که شماری از استفاده کنندگان از پارکینگ های امانی بلوک 19 افرادی خارج از دایره ساکنینِ بلوک هستند و این یعنی در شرایطی که برخی از ساکنین امکان استفاده از پارکینگ بلوک خود را ندارند، برخی از همسایگان به واسطه دوستی و آشنایی با هیئت مدیره سابق به راحتی به داخل پارکینگ بلوک 19 آمده و امکان توقف اتومبیل خود را در فضای متعلق به ساکنین پیدا کرده اند.

به هر روی آنچه که مشخص است راه سخت هیئت مدیره جدید بلوک برای سر و سامان دادن به وضعیتی است که بی تردید «اسفناک» به نظر می رسد. منتخبین جدید 19 نشینان باید لباس رزم بپوشند چون بسیارسخت است منافع افرادی را که به واسطه رانت بدست آمده، قطع کردن آنهم در شرایطی که سالها از این رانت درون بلوکی منتفع شده اند.

راستی تا یادمان نرفته بگوییم که رفتار مدیر عامل سابق بلوک 19 نیز در موضوع «پارکینگ»، بسیار جالب توجه است. آنجا که وی با جسارت تمام 2 اتومبیل خود را در طبقه منفی دو و در یک واحد پارکینگ «جا» می دهد تا به خوبی این پیام را برساند که در زمان مدیریت ایشان و مابقی دوستان چه مدلهایی از «بلوک داری» مورد استفاده قرار می گرفته اند.  

منتشر شده در شنبه 26 اسفند 1396       کد خبر : 7765
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح