فست فود اکباتانی از نوروز پارسال بدهکار است

فست فود اکباتانی از نوروز پارسال بدهکار است

بعضی اوقات تبلیغات بسیار گول زننده به نظر می رسند و باعث ساخت تصویری در ذهن آدم می شوند بسیار بزرگتر از آنچه که وجود دارد. این موضوع حکایت برخی کسبه اکباتانی است که بعضا در نشریات و پیک های تبلیغاتی محلی خود را فراتر از آنچه که هستند نشان می دهند اما در عمل واقعیت چیز دیگری است.

به گزارش سایت خبری اکباتان، تصویری که در ادامه آمده قرارداد تبلیغاتی یکی از واحدهای صنفی شهرک اکباتان است که در زمینه «رستوران داری» فعالیت می کند و طبق اطلاع بدست آمده زمان عقد قرارداد به ویژه نامه نوروزی یکی از نشریات تبلیغاتی اکباتان در سال 95 برمی گردد اما تا به امروز یعنی نوروز سال 96 و به رغم درج و چاپ آگهی مذکور هنوز بیش از نصف مبلغ قرارداد پرداخت نشده و آنگونه هم که اعلام می شود «قصدی برای پرداخت وجود ندارد». همانطور که از متن این قرار داد مشخص است این فست فود با عنوان «دیاکو» فعالیت می کند.  

گفتنی است هدف از انتشار این برگه قرارداد پیگیری این موضوع است که چرا باید صاحبان یک کسب و کار تجاری به راحتی تمام از پرداخت حقوق افرادی که در قبال آنها زحمتی را متحمل می شوند سر باز بزنند!؟ آیا این انصاف یک «کاسب» است؟

گفتنی است رویه ی عدم انجام تعهدات مالی به برخی نشریات مکتوب در اکباتان مشکلی است قدیمی که سالهای سال است وجود دارد اما همیشه بنا به دلایلی یا فرصت طرح نمی یابد یا از کنار آن به راحتی عبور می شود.

توضیح اینکه روش کار در قراردادهای آگهی تبلیغاتی که به این شکل منعقد می شوند این است که در صورت پرداخت یا تصفیه مالی در قسمت «توضیحات» رقم درج شده اعلام می شود.

ضمنا 4 اکباتان آمادگی خود را جهت انعکاس پاسخ مدیریت این فست فود اعلام می دارد.

منتشر شده در پنجشنبه 2 فروردين 1397       کد خبر : 7772
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح