دلایل عدم همکاری بلوک 16 با هیئت مدیره مرکزی

دلایل عدم همکاری بلوک 16 با هیئت مدیره مرکزی

اگر تا دیروز برخی بلوکهای اکباتان در خفا انتقاداتی را نسبت به عملکرد هیئت مدیره مرکزی شهرک اکباتان ابراز می کردند، این بار هیئت مدیره بلوک 16 جسارت خود را طی یک نامه رسمی که فحوای آن دو جمله کوتاه بود به رخ همگان کشید، «قانونی نیستید، شارژ نمی دهیم!»

به گزارش سایت خبری اکباتان، پس از بروز این اتفاق طبعا نمی شد به راحتی از کنار آن عبور کرد و بر همین اساس درصدد انعکاس اظهار نظر یکی از اعضای هیئت مدیره این بلوک برآمدیم که در نهایت مرتضی دانشمند عضو هیئت مدیره بلوک 16 این لطف را به ما داشت که با وجود تعطیلات رسمی سال نو، در گفت و گویی بسیار کوتاه در مورد دلایل چرایی اتخاذ این تصمیم را برای ما شرح دهد. وی در این خصوص اذعان کرد: وقتی در عملکرد هیئت مدیره مرکزی حرکت قابل مشاهده و ملموسی دیده نمیشود و آقایان فقط به فکر دعوای ریاست هستند پرداخت شارژ مفهومی ندارد. البته اگر هیئت مدیره مرکزی بر اساس یک اصول قانونی شکل گرفت ما هم تمکین خواهیم کرد. شک نکنید بلوکهای دیگر هم در این راه قدم خواهند گذارد.

وی در مورد مصداق عینی گفته های خود نیز گفت: هیئت مدیره مرکزی از روز شکل گیری تا به امروز حتی موفق نشده است یک اساسنامه تیپ برای بلوکها تهیه و ارائه کند. در رابطه با بحث احداث مگامال هم نقش و عملکرد هیئت مدیره مرکزی در آن مقطع واقعا جای سوال دارد.

از صحبت های خزانه دار بلوک 16 آنچه که مشخص است اینکه به قول قدیمی ها «مشت نمونه خروار است». بی تردید اگر دوستان هیئت مدیره مرکزی تصمیم داشته باشند «صداها» را بشوند و گامی در جهت بازیابی جایگاه نهاد تحت مدیریتشان بردارند، تکلیف مشخص و اگر همچنان بخواهند اصرار و پافشاری بر روشهای پیشین را مورد توجه قرار دهند بازهم داستان روشن و واضح است.

فراموش نکنیم که در آخرین مجمع عمومی هیئت مدیره مرکزی که در اسفند سال 96 برگزار شد 7 بلوک حتی یک نفر را به عنوان نماینده در این جلسه اعزام نکردند تا حداقل مشارکت لازم را از خود به نمایش بگذارند و البته در کنار آن بدهی های شارژی سایر بلوکهای حاضر در جلسه را هم در نظر بگیرید تا مشخص شود قدیمی ترین تشکل مدیریت بومی در محلات شهر تهران به چه حال و روزی افتاده است.

منتشر شده در يكشنبه 5 فروردين 1397       کد خبر : 7776
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح