«هایپرمی» در اکباتان ماندنی شد

«هایپرمی» در اکباتان ماندنی شد

همانطور که به دفعات پیش از این نیز اعلام شده بود زمان پایان قرارداد اجاره 5 ساله «هایپرمارکت» مگامال که در حال حاضر شرکت «سامان اندیشان امرتات» با برند زنجیره ای «هایپرمی» مستأجر آن می باشد، پایان اسفند 96 بود و حالا پس از کش و قوس های فراوان توافقات بر سر اعداد و ارقام به منظور تمدید مجدد قرارداد فراهم شده است.  

به گزارش سایت خبری اکباتان، موضوع تمدید قرار داد فروشگاه هایپرمی در نیمه دوم سال 96 یکی از بحث های داغ موجود برای مگامال بود. از یک طرف میزان استفاده گسترده اکباتانی ها و ساکنین سایر محلات همسایه از خدمات این فروشگاه و از طرف دیگر اشتغال تعداد قابل توجهی از جوانان اکباتانی در این مجموعه و از همه مهمتر نگرانی مالکان واحدهای تجاری از تأثیر گذاری بر رونق مگامال (در صورت رفتن هایپرمی)، همه ی عواملی بود که ماندن یا رفتن هایپرمی را اهمیت صد چندان می بخشید.

در این رابطه اما همه چیز هم «گل و بلبل» پیش نمی رفت و حتی کار به مراجع قضایی هم کشیده شد و در اواخر بهمن ماه سال گذشته وکلای مالک و مستأجر رو در روی هم و بر روی صندلی های دادگاه جلوس نمودند اما در نهایت طرفین تصمیم گرفتند بر روی ماندن به توافق برسند. البته اولین چراغ سبز ماندن هایپرمی را عزیز دولتخواه مدیر عامل گروه اقتصادی مهرگان (مالک هایپر مارکت مگامال) روشن کرده بود. وی در 28 بهمن طی گفت و گویی با 4 اکباتان از آغاز مذاکرات برای تمدید قرارداد هایپرمی خبر داده بود و البته همزمان اهرم فشار خود را نیز در یک دست نگهداشته بود چون به صراحت عنوان کرد که حتی اگر هایپرمی برود قطعا یک برند معروفتر جایگزین خواهد شد.

به هر صورت طرفین بر روی یک حضور 5 ساله دیگر با یک رقم میلیاردی (اجازه بدهید فعلا رقم را منتشر نکنیم) توافق کرده اند تا نه تنها جوانان شهرک اکباتان موقعیت های شغلی خود را در خطر احساس نکنند بلکه اهالی محدوده نیز به راحتی گذشته خریدهای روزمره خود را با تخفیف های بعضا غیر قابل رقابت به انجام برسانند.

هایپر مارکت مگامال اولین شعبه برند فروشگاه زنجیره ای «هایپرمی» می باشد و پس از آن بیش از 15 شعبه دیگر این مجموعه در اقصی نقاط کشور افتتاح شده است. در بین تمام فروشگاه های هایپرمی، شعبه اکباتان هم به سبب اولین بودن و هم به سبب جایگاه استراتژیک آن اهمیت ویژه ای برای مدیران شرکت مادر دارا می باشد.

منتشر شده در يكشنبه 5 فروردين 1397       کد خبر : 7778
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح