پیگیری شکافتن دیوار بتنی در بلوک 7 به جریان افتاد

پیگیری شکافتن دیوار بتنی در بلوک 7 به جریان افتاد

پس از اینکه در نیمه های اسفند سال گذشته خبری با عنوان «دیوار بلوک 7 برای آموزشگاه موسیقی شکافته شده؟» (اینجا را بخوانید) در 4 اکباتان منتشر شد، حالا خبر می رسد که در اولین روزهای کاری سال 97 پیگیری این موضوع در دستور کار افراد مرتبط با شهرداری ناحیه 6 قرار گرفته است.

به گزارش سایت خبری اکباتان، از انعکاس این مورد زمان زیادی نگذشته بود که نفراتی از ساکنین بلوک 7 به محل مورد اشاره مراجعه و ضمن مشاهده آنچه که رخ داده تماس هایی را با 4 اکباتان برقرار و مراتب ناراحتی خود را از تغییرات به وجود آمده در سیستم مهندسی و ساخت و ساز بلوک خود ابزار کردند.

در ادامه این پروسه اطلاع رسانی روز گذشته خبرهایی موثق نیز به دست آمده که پیگیری برای اثبات تخلف مورد اشاره و برخورد با آن را «تأیید» و فقره مذکور به عنوان یک مورد خارج از نوبت در دستور کار عوامل اجرایی شهرداری ناحیه قرار گرفته است.

همانطور که پیش از این و بنا بر تصاویر موجود عنوان گردیده شکاف دادن دیوار بتنی بلوک و ایجاد سازه فلزی برای دسترسی به راه پله های اضطراری بلوک تقریبا مشخص و واضح است. البته باید به این نکته اشاره کرد که تغییر کاربری زیر بلوکی ها، ایجاد سالن های همایش کوچک و اقداماتی از این دست تقریبا اقداماتی معمول در بلوکهای اکباتان به شمار می روند که از گذشته ها وجود داشته و دیگر جزو مرسومات اکباتان است اما اینکه فضای مهندسی بلوک برای سرویس دهی «ویژه» به یک آموزشگاه موسیقی دستخوش تغییر شود، از آن دست مواردی است که باید مورد توجه واقع شود چون اگر «همه گیر» شود باید منتظر تغییرات مهندسی بلوکهای شهرک اکباتان نیز باشیم!

به هر صورت باید منتظر ماند و دید فرجام دستور پیگیری صادره به کجا منتهی می شود و آیا واکنش متناسب با عمل صورت گرفته بروز خواهد کرد؟     

منتشر شده در پنجشنبه 9 فروردين 1397       کد خبر : 7784
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح