قمه کشی و ضرب و شتم یک زن در سوپر 2

قمه کشی و ضرب و شتم یک زن در سوپر 2

شب گذشته در اتفاقی تأسف برانگیز تعدادی از کارکنان یک رستوران در سوپر 2 (فاز 1) که به نظر در حالتی «نامتعارف» قرار داشتند ضمن حمله به واحد صنفی همسایه، نه تنها شیشه های آن را شکستند بلکه در کمال ناباوری و در مقابل انظار عمومی یک خانم را نیز مورد ضرب و شتم قرار دادند.  

به گزارش سایت خبری اکباتان، تقریبا نزدیک به 6 ماه است که خبرهای عجیب از رستورانی فعال در منتهی الیه جنوبی سوپر 2 به گوش می رسد. خبرهایی که با کمی پیگیری ویژه معمولا صحت آنها نیز اثبات می شوند. (به طور مثال می توان به بازبودن بدون دردسر این رستوران تا بعد از ساعت 12 شب اشاره کرد) اما این بار خبر کمی تکان دهنده بود و برای تأیید آن به چند منبع متوسل شدیم که در نهایت همگی آنها ضمن تأیید اصل رخداد، روایت خود از دیده ها را گزارش کردند.

آنطور که شاهدان حاضر در صحنه روایت کرده اند چند نفر از کارکنان و عوامل وابسته به رستوران «ل» در حالتی غیر متعارف ضمن حمله به یکی از کافه رستورانهای همسایه، اقدام به ضرب و شتم پرسنل و شکستن شیشه های آن نموده و پس از اعتراض خانمی که مدیریت داخلی رستوران صدمه دیده را بر عهده داشته طی برخوردی تند و خشن وی را نیز مصدوم کرده اند.

در رابطه با علل وقوع این مدل رفتارها آنهم در بازارچه هایی که طبیعتا باید متأثر از فرهنگ «مسالمت آمیز» آپارتمان نشینیِ موجود باشند (اما در عمل نیستند) ، تنها می توان به یک جمله بسنده کرد: «بروز این دست ناهنجاری با هر انگیزه ای و به هر دلیل محکوم است». مگر می شود در یک محدوده خاص همچون شهرک اکباتان که درصد قابل توجهی از ساکنین را افراد تحصیل کرده و فرهیخته تشکیل می دهند، دست به چنین اقداماتی زد و آرامش هدیه گرفته از خون شهدای جنگ تحمیلی و مدافع حرم را خدشه دار کرد؟

به هر حال امیدواریم این بار برخورد جدی با خاطیان امر صورت پذیرد تا اینگونه و در مقابل چشم مردم ناهنجاری های دلخراش صورت نگیرد. فراموش نکنیم که اگر در زمان لازم برخورد جدی با تخلفاتی کوچکتر همچون باز بودن واحد صنفی خاطی بعد از ساعات تعیین شده صورت می گرفت، حالا اینگونه «توهم» حاشیه امنیت برای برخی ایجاد نمی شد.

در پایان نیز ذکر این نکته ضروری است که نیک می دانیم با انعکاس اخباری از این دست برخی دوستان رنجیده خاطر می شوند اما واقعیت این است که اگر مشکلات را ببینیم و خاموش بمانیم، قطعا به مردم خیانت کرده ایم.

منتشر شده در سه شنبه 14 فروردين 1397       کد خبر : 7788
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح