فعالترین مجموعه هنری اکباتان در سال 96

فعالترین مجموعه هنری اکباتان در سال 96  

آموزشگاه هنرهای تجسمی ققنوس در سال گذشته با برگزاری 5 نمایشگاه در خارج از کشور و البته برپایی چندین عنوان نمایشگاه و ورکشاپ داخلی بی تردید پرکارترین مجموعه هنری شهرک اکباتان محسوب می شود.  

به گزارش سایت خبری اکباتان، معمولا آموزشگاههای هنری نهایت هدف کاری خود را جذب هنرجویان بیشتر در نظر می گیرند تا در ماراتن حضور پر تعداد موسسات همکار، ادامه راه خود را به بهترین شکل ممکن رقم بزنند. اما این رویه در مورد آموزشگاه ققنوس اکباتان کمی متفاوت است چون فعالیت 20 و چند ساله آن عملا دغدغه مشتری و مخاطب را از بین برده و حالا کار به صدور خدمات هنری به کشورهای دیگر اعم از سوئد، هندوستان و ترکیه رسیده است.

اما در کنار این رفت و آمدهای خارجی، بساط نمایشگاهها و ورکشاپ های داخلی نیز همواره به راه بوده و پس از برگزاری یک دوه ورکشاپ (کارگاه عملی) در شهر اصفهان، میزبانی 4 دوره از این دست کارگاهها در محل آموزش ققنوسی ها به انجام رسید.

در بحث نمایشگاههای داخلی نیز دقیقا به تعداد نمایشگاههای خارجی، تابلوهای هنرجویان در معرض دید عموم قرار گرفتند که البته از 5 عنوان برگزار شده سه مورد آن در اسفند 96 و در محل موزه موسیقی ایران افتتاح شد. مکانی که معمولا به دلیل هزینه های جانبی زیاد کمتر موسسه ای ریسک حضور در آن را می پذیرد اما طبعا این فقره برای ققنوسی ها صدق نمی کند.  

بعد از پرداختن به فعالیت های گروهی و دسته جمعی شاید بد نباشد اشاره ای هم به تلاش های انفرادی هنرجویان این آموزشگاه صورت گیرد تا موفقیت های آنها نیز فراموش نشود. در سال 96 آثار تعدادی از هنرجویان ققنوس در نمایشگاههایی بین المللی از کشورهای ایتالیا، چک و هندوستان پذیرفته شدند و در فواصل زمانی یک تا دو هفته به نمایش درآمدند که بی شک این مورد نیز افتخار مهمی در کارنامه کاری این آموزشگاه در سال گذشته به شمار می رود.

بر همین اساس و با توجه به موارد ذکر شده در بالا به نظر می رسد آموزشگاه هنرهای تجسمی ققنوس را بتوان به عنوان فعالترین مجموعه هنری شهرک اکباتان در سال 96 انتخاب کرد. موسسه ای که همه مخاطبانش را عادت داده تا در یک فضای محدود کارهای بزرگ به انجام برساند، کارهایی از جنش هنر و هنرمندی.      

گفتنی است علاقمندان مقوله هنرهای تجسمی جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص برنامه های موسسه ققنوس می توانند با شماره تلفن 44633790 تماس حاصل نمایند.

منتشر شده در سه شنبه 14 فروردين 1397       کد خبر : 7790
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح