ارگان اطلاع رسانی هیئت مدیره مرکزی همچنان غیر فعال

ارگان اطلاع رسانی هیئت مدیره مرکزی همچنان غیر فعال

سایت اینترنتی هیئت مدیره مرکزی شهرک اکباتان چند سالی می شود که تنها ارگان اطلاع رسانی اختصاصی این گروه می باشد در فرآیندی عجیب طی یکسال گذشته به دفعات روند بروز رسانی آن متوقف شده است.

به گزارش سایت خبری اکباتان، اگر همین امروز سری به سایت هیئت مدیره مرکزی بزنید و قسمت «نامه ها» را باز کنید متوجه می شود که آخرین نامه بارگذاری شده در این قسمت مربوط به 28 آذر سال 96 می شود که تقریبا 4 ماه از آن تاریخ می گذرد.

این اتفاق در حالی رخ داده است که طی سالهای گذشته نه تنها همیشه مکاتبات نهایتا با یک وقفه 2 تا 3 هفته بر روی این سایت قرار می گرفتند بلکه آرشیوی از نامه های سال های گذشته نیز در دسترس قرار داشت تا مثلا معلوم شود که در فلان سال چه مکاتباتی با چه نهادهایی صورت گرفته است. اما از حدود یکسال پیش و با تعیین مسوول جدید (از بین اعضای هیئت مدیره مرکزی) برای این امر، روند اطلاع رسانی به ساکنین اکباتان عملا با وقفه نسبتا طولانی مواجه شده است.  

این وقفه در شرایطی صورت گرفته که با آغاز به کار دوره جدید هیئت مدیره مرکزی اعضا تشخیص دادند که سایت قبلی کارآمدی لازم را دارا نمی باشد و با صرف هزینه ای قابل توجه سایتی جدید را خریداری کردند و با بکارگیری پاره وقت یک نفر اپراتور کار بروز رسانی سایت جدید را در دستور کار قرار دادند اما به رغم تمام هزینه های مادی و معنوی صورت گرفته این سایت عملا بلامصرف باقی مانده و معلوم نیست که مجدد شروع به کار خواهد کرد یا نه؟

با استقرار تیم جدید هیئت مدیره مرکزی علیرضا شکوهی رئیس هیئت مدیره بلوک B1 و عضو فعلی هیئت مدیره مرکزی اکباتان مسوولیت ادامه کار سایت مورد اشاره را بر عهده گرفت و حالا مشخص نیست که وی همچنان با وجود وعده هایی که در ابتدای راه اندازی سایت جدید مطرح و بر همین اساس ساختاری هر چند مختصر برای ارگان اطلاع رسانی هیئت مدیره مرکزی تشکیل داده بود، همچنان مسوولیت را بر عهده دارد یا ترجیح داده دیگر فعالیتی در این زمینه نداشته باشد؟!  

به هر حال باید توجه داشت کلیه هزینه های هیئت مدیره مرکزی حتی در حد روشن ماندن یک لامپ ساده از مبالغ شارژی است که توسط بلوکها و به صورت غیر مستقیم از جیب ساکنین اکباتان پرداخت می شود و بی تردید برخورد اینگونه با سرمایه های مردم اکباتان کار قابل دفاعی محسوب نمی شود.

منتشر شده در دوشنبه 20 فروردين 1397       کد خبر : 7804
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح