جوابیه ارسالی برای خبر «ضرب و شتم» در سوپر 2

جوابیه ارسالی برای خبر «ضرب و شتم» در سوپر 2

در واکنش به خبری که هفته گذشته در مورد درگیری در سوپر 2 واقع در فاز یک منتشر شد جوابیه ای برای سایت خبری اکباتان ارسال شده است که متن آن در ادامه آمده است.

ضمن عرض سلام خدمت مدیریت سایت 4 اکباتان بدینوسیله به اطلاع می رساند در خصوص خبری که در هفته گذشته با عنوان «قمه کشی و ضرب و شتم یک زن در سوپر 2» ارائه چند نکته ضروری می باشد که خواهشمند است نسبت به درج آنها اقدام نمایید.

  1. درگیری ایجاد شده در اثر سوء تفاهمی بوده که میان 2 همسایه ایجاد شده بود و بعضا ممکن است در یک خانواده نیز رخ دهد. بدیهی است به هیچوجه کسبه بازارچه نامبرده با قصد و نیتی خاص به دنبال برهم زدن آرامش محدوده نیستند.
  2. ضرب و شتم یک خانم اصلا نه نمی تواند مورد تأیید هیچ فرد عاقلی قرار بگیرد و نه این رفتار در شأن صاحبان یک واحد صنفی می باشد و به همین دلیل این حرکت از طرف ما نیز مورد تأیید نمی باشد. احتمالا ایشان در تلاش برای خاتمه دادن حادثه دچار آسیب مختصری نیز شده باشند و همانطور که مشخص است و می توانید پرس و جو نمایید فرد مورد نظر در شرایط فعلی در نهایت سلامت کامل به سر می برد که این مسئله جای بسی خوشحالی دارد.
  3. از مدیریت آن سایت انتظار می رفت همانطور که خبر درگیری را بلافاصله منتشر نموده، پس از آن خبر بوجود آمدن شرایط رفع کدورت میان هر 2 طرف درگیری را نیز منتشر می کرد که متأسفانه در این زمینه به نظر می رسد کوتاهی صورت گرفته است.
  4. رستوران «ل» (همانطور که در سایت خبری اکباتان نامبرده شده است) نه تنها فراتر از قانون حرکت نمی کند بلکه همانند سایر هم صنفی های خود از حقوقی مساوی برخوردار است. بدین ترتیب بحث باز بودن این واحد صنفی آنهم در بعد از نیمه شب و به میزانی بیشتر از آنچه که قانون تعیین کرده به هیچوقت صحت نداشته و ندارد.   

با تشکر –  مدیریت رستوران «ل»- سوپر 2

منتشر شده در چهارشنبه 22 فروردين 1397       کد خبر : 7813
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح