سرای محله اکباتان را «ما» به حال خود رها نکردیم

سرای محله اکباتان را «ما» به حال خود رها نکردیم

پس از انتشار تصاویری از آبگرفتگی در سرای محله شهرک اکباتان که به سبب بارش نزولات آسمانی رخ داده بود، توضیحات مختصری از طرف شهردار ناحیه 6 در این رابطه ارائه شد.

به گزارش سایت خبری اکباتان، محمد اسدالهی شهردار ناحیه 6 با اشاره به فعالیت های پیمانکار شهرداری در سرای محله اکباتان گفت: یک هفته قبل از بارش باران پیمانکار شهرداری ناحیه بخشی از پشت بام سرای محله اکباتان را ترمیم کرد اما متأسفانه در هنگام باران، آب از بخش های دیگری از پشت بام به داخل اتاقها سرایت کرده است. البته فردای خاتمه باران بازدید میدانی لازم صورت گرفت و پس از آن پیمانکار مجدد در سرای محله مشغول به کار شد تا نقاط ضعف را برطرف کند.

شهردار ناحیه در پاسخ به اینکه که چرا مشکلات سرای محله به یکباره برطرف نمی شوند و با اتفاقاتی همچون بارش باران باید به دنبال برطرف کردن مشکلات بود هم گفت: باید به این موضوع توجه کرد که «نگهداشت» یا نگهداری از ساختمان سرای محله اکباتان به شورایاری و امناء اکباتان واگذار شده دقیقا مثل سایر سرای محلات فعال در سطح ناحیه که به نمایندگان اهالی واگذار شده است. اما متأسفانه در سرای محله اکباتان آنطور که باید برای نگهداری سازه انرژی صرف نمی شود و این موضوعی است که دیگران باید پاسخگو باشند که چرا وضعیت سرای محله اکباتان به این روز افتاده است!؟

گفتنی است پس از باران اواسط هفته گذشته صحنه های تأسف برانگیزی از آبگرفتگی درراهروی اصلی سرای محله و همچنین نفوذ آب در سقف خانه کودک این مجموعه رقم خورده بود.

پیش از این و در نوبت های قبلی بارش باران نیز سنگ های نمای بیرونی این ساختمان دچار ریزش شده بود که خوشبختانه مشکل خاصی برای مراجعه کنندگان به سرای محله اکباتان بوجود نیامد. اما با تمام این احوال موضوعی که فعلا پرداختن به آن دارای اهمیت است، نگهداشت ساختمان سرای محله اکباتان است که به نظر می رسد شورایاری اکباتان باید پیگیری های بیشتری را در این زمینه به انجام برساند.

منتشر شده در شنبه 1 ارديبهشت 1397       کد خبر : 7835
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح