اجرای نمایش کمدی در سرای محله اکباتان متوقف شد

اجرای نمایش کمدی در سرای محله اکباتان متوقف شد

با تصمیم شهرداری تهران تا اطلاع ثانوی اجرای نمایش کمدی در سالن های آمفی تئاتر سرای محلات شهر تهران متوقف شده است.

به گزارش سایت خبری اکباتان، در حالیکه هنوز چند هفته ای به پایان قرارداد گروه اجرای نمایش در سرای محله اکباتان باقی مانده است معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 5 طی نامه ای دستور تعطیلی نمایش کمدی در آمفی تئاتر کوچک سرای محله را صادر و به مدیر محله اکباتان ابلاغ کرده است.  

در این رابطه برخی افراد مطلع تصمیم اتخاذ شده در خصوص توقف اجرای نمایش های کمدی در سرای محلات را نه از طرف معاونت اجتماعی شهرداری منطقه 5 بلکه منوط به خواست شهرداری تهران دانسته و علت آن را سیاست جدید شهرداری در ساماندهی نمایش های در حال اجرا برشمردند.

شهرداری تهران چند سالی است که بنا بر نظر برخی مدیرانش زیاد روی خوشی به اجرای نمایش های کمدی در زیر مجموعه های خود یعنی سرای محلات نشان نمی دهد اما این روند به صورت «کج دار و مریز» تا به امروز ادامه داشته است.

بنا بر اطلاعات بدست آمده مبلغ اجاره ماهیانه آمفی تئاتر سرای محله اکباتان که توسط تهیه کنندگان نمایش های کمدی به حساب سرای محله واریز می شود مهمترین منبع درآمد این مجموعه می باشد و حالا مشخص نیست با حذف اجاره چند میلیونی ماهیانه سرنوشت برنامه های فرهنگی سرای محله اکباتان به کجا ختم می شود؟

البته از گوشه و کنار شنیده می شود در صورت پیگیری شورایاری شهرک اکباتان برای حل این مشکل می توان امیدوار بود که مجوزی موقت برای تداوم اجرای نمایش کمدی در سرای محله صادر تا در دراز مدت نسبت به رفع این مشکل برنامه ریزی های لازم صورت گیرد.

به کانال تلگرام 4 اکباتان بپیوندید (اینجا) تا از آخرین رویدادهای شهرک اکباتان مطلع شوید

 

منتشر شده در سه شنبه 4 ارديبهشت 1397       کد خبر : 7842
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح