شکایت از بدقولی نمایندگی ایران خودرو در مگامال

شکایت از بدقولی نمایندگی ایران خودرو در مگامال  

طی روزهای گذشته تعدادی از افرادی که بواسطه حضور در مگامال نسبت به ثبت نام و خرید خودرو از نمایندگی ایران خودرو در این مجتمع اقدام کرده بودند، مراتب نارضایتی خود را از آنچه که «بدقولی» عامل فروش خوانده می شد اعلام نمودند.

به گزارش سایت خبری اکباتان، در ماههای پایانی سال 96 و طبق توافق صورت گرفته یکی از نمایندگی های فروش محصولات ایران خودرو در محوطه اصلی و داخلی مگامال فعالیت خود را در زمینه فروش برخی محصولات جدید این کارخانه آغاز نمود. از همان روزهای نخست شروع کار این نمایندگی و به واسطه اختصاص یکی از بهترین فضاهای موجود و البته سرویس دهی مناسب از جانب دست اندرکاران بهره برداری مجموعه مگامال، فعالیت این بخش با رونق بسیار بالایی مواجه شد به نحویکه طبق روایت های صورت گرفته از طرف یکی از افراد شاغل در نمایندگی «حتی خودشان هم تصور چنین استقبالی را از جانب مراجعه کنندگان در ذهن نداشتند». از همین روی پس از اتمام قرارداد در پایان سال، صاحبان نمایندگی مورد اشاره برای بخشی از سال 97 نیز قرارداد فیمابین خود با مگامال را تمدید نمود.

اما با تمام این اوصاف آنطور که از گفته های برخی تماس گیرندگان با 4 اکباتان برمی آید، تعهدات ارائه شده در هنگام عقد قرارداد همچون زمان تحویل خودرو آنطور که باید از طرف فروشنده رعایت نشده است و همین مسئله باعث ناراحتی برخی از مشتریان را فراهم آورده است.

گفتنی است نارضایتی یکی از مراجعه کنندگان به مرحله ای رسیده است که وی اعلام نمود پس از چند نوبت پیگیری هنوز پاسخ قانع کننده ای دریافت نکرده است.   

به هر صورت بدون هیچگونه جانبداری خاص و تنها با هدف طرح نظرات و دیدگاههای مخاطبین در شهرک اکباتان، مورد مذکور مطرح و انتظار برای ارائه پاسخ منطقی از طرف مدیران نمایندگی وجود خواهد داشت.

در این رابطه نباید فراموش کرد که رضایت مشتریان هر یک از واحدهای تجاری در مگامال در نهایت منجر به کسب اعتبار و حیثیت کاری برای مگامال می باشد و بی تردید برعکس این قضیه نیز صادق است. 

به کانال تلگرام 4 اکباتان بپیوندید (اینجا) تا از آخرین رویدادهای شهرک اکباتان مطلع شوید

 

منتشر شده در چهارشنبه 5 ارديبهشت 1397       کد خبر : 7847
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح