فصل جا به جایی در اکباتان و اتوبارهای فاقد مجوز

فصل جا به جایی در اکباتان و اتوبارهای فاقد مجوز

آرام آرام و با نزدیک شدن به خاتمه سال تحصیلی فصل جا به جایی مسکن از راه می رسد و در این بین مستأجران باید در چند جبهه تلاش کنند تا در نهایت به هدف مورد نظر دست پیدا کنند.

به گزارش سایت خبری اکباتان، قیمت مسکن، تورم و اجاره نشینی همه موضوعاتی مهم بشمار می روند اما در بحث پرداختن به جوانب فعل و انفعالات جا به جایی مسکن در اکباتان، نکته ای بسیار پر رنگ وجود دارد که در عمل کمتر مورد توجه واقع می شود و آن وجود تعداد نسبتا زیادی موسسه «اتوبار» که در عنوان همگی پسوند یا پیشوند «اکباتان» را به همراه دارند اما پس از بررسی های به عمل آمده مشخص شده است که تنها یک موسسه در داخل شهرک اکباتان آنهم با نام اختصاصی «اکباتان» در اتحادیه موسسات اتوبار منازل ثبت شده است.      

اما این تمام ماجرا نیست چون پیگیری ها نشان می دهد که برخی اتوبارهای فاقد مجوز حتی زحمت اجاره یک دفتر کار را نیز به خود نداده اند و تنها شماره تلفن هایی با پیش شماره محدوده خریداری و پس از تماس با این شماره ها فرآیند انتقال تماس بر روی موبایل نفر اصلی اتفاق می افتد. از سوی دیگر محل توقف خودروهای باربری این موس«سرپایی» هم اکثرا در تقاطع های شلوغ و پر رفت و آمد اکباتان می باشد تا در هنگام تردد عابران پیاده اسم و مشخصات آنها بیشتر در معرض دید واقع شود.  

در پایان باید این نکته را مدنظر داشت که اکثر افراد فعال در این صنف جزو طبقه زحمتکش جامعه هستند و در پی کسب یک نان حلال آنهم به سخت ترین شکل ممکن هستند اما به هر حال مستأجران پرتلاش باید نهایت دقت را در انتخاب پیمانکار باربری خود به کار گیرند تا مشکلی از این بابت بوجود نیاید. بدیهی است اگر ایراد و اشکال خاصی در هنگام اسباب کشی حادث شود مراجع بالادستی و بالاخص اتحادیه این موسسات مسوولیتی در قبال موسسات بدون مجوز نخواهد داشت.       

به کانال تلگرام 4 اکباتان بپیوندید (اینجا) تا از آخرین رویدادهای شهرک اکباتان مطلع شوید

 

منتشر شده در چهارشنبه 5 ارديبهشت 1397       کد خبر : 7849
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح