مدرسه شهید عموییان اکباتان نیازمند همراهی خیرین

مدرسه شهید عموییان اکباتان نیازمند همراهی خیرین

مدرسه شهید عموییان عمری بیش از 30 سال را سپری کرده و حالا در اواسط دهه چهارم فعالیتش بازسازی بخش هایی از این واحد آموزشی خاطره ساز، شدیدا احساس می شود.

به گزارش سایت خبری اکباتان، نهاد مدرسه فی النفسه خاطره ساز و نوستالوژیک است اما در کنار این موضوع اگر مدرسه ای قدمتی با بیش از 30 سال را در کارنامه داشته باشد و نسل های متمادی نوجوانان و جوانان شهرک اکباتان را در دل خود پرورش داده باشد که قطعا اهمیتی صد چندان را به خود اختصاص می دهد.

مدرسه شهید عموییان از ابتدای دهه شصت یعنی سال 1363 افتتاح و در تمام سالهای فعالیت خود با توجه به تلاشهای مدیریت و کادر آموزشی هر دوره، نقشی ماندگار از تربیت علمی و اخلاقی نسلها را به جای گذاشته تا جاییکه امروز بسیاری از نوجوانان دیروز خاطرات بسیاری را از حضور در این نهاد مقدس در ذهن دارند.

در این میان چند صباحی است که به سبب گذشت حدود 34 سال از آغاز به کار این مدرسه، قسمت هایی از آن همچون سرویس های بهداشتی، آزمایشگاه و ... دچار فرسودگی شده و طبعا امکان استفاده همچون سالهای قبل دیگر وجود نخواهد داشت. البته این نکته را نیز نباید فراموش کرد که در طی سالهای اخیر همیشه این مدرسه با محدودیت هایی از این دست مواجه بوده اما در سایه حضور مدیریت پر تلاش و زحمتکش، هیچگاه «نداشته ها» مورد توجه قرار نگرفته اند و در هر شرایطی چراغ این مدرسه به بهترین نحو ممکن روشن بوده است.

اما در شرایط فعلی امکان کنار آمدن با مشکلات قدری سخت تر از گذشته به نظر می رسد و شاید بد نباشد خیرین ساکن در اکباتان و بیمه و حتی افرادی که روزگاری در مقام دانش آموز کوله باری از آموخته ها را برای خود جمع آوری کرده اند، کمک به نوجوانان امروز و آینده سازان فردا را مورد توجه قرار دهند. فراموش نکنیم بذری که در مدرسه پاشیده شود هیچگاه از بین نخواهد رفت و همیشه ماندگار و جاوید باقی خواهد ماند.  

لذا در همین رابطه و به منظور کسب اطلاعات بیشتر شماره تلفن 09381651566(جناب آقای زارعی مدیریت مدرسه) اعلام شده تا افراد علاقمند در جریان نحوه همراهی های مورد نظر قرار گیرند.

به کانال تلگرام 4 اکباتان بپیوندید (اینجا) تا از آخرین رویدادهای شهرک اکباتان مطلع شوید

 

منتشر شده در سه شنبه 11 ارديبهشت 1397       کد خبر : 7861
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح