بعد از 13 سال روز جهانی کارگر به مگامال «هم» آمد

بعد از 13 سال روز جهانی کارگر به مگامال «هم» آمد

پس از آغاز به کار شروع پروژه ساخت مگامال در سال 1384، روز گذشته برای اولین بار مراسم تقدیر از کارگران نمونه این مجموعه و به مناسبت روز جهانی کارگر برگزار شد.

به گزارش سایت خبری اکباتان، روز گذشته به مناسبت روز جهانی کارگر و با همت قسمت «پشتیبانی» شرکت نگین آرای آسیا برای نخستین بار مراسمی ساده اما دلگرم کننده با هدف تجلیل از زحمتکشان فعال در این مرکز تجاری و فرهنگی ترتیب داده شد و نکته بسیار مهم اینکه سید یاسر نیازی سرپرست شرکت نگین با وجود تمام مشغله های روزمره اش نه تنها از ابتدا در مراسم حضور پیدا کرد بلکه حتی دقایقی کوتاه به سخنرانی در باب تاریخچه روز جهانی کارگر و اهمیت نقش این طبقه مهم اجتماعی در جامعه پرداخت. وی در بخشی از صحبتهایش به صورت صریح اعلام کرد که باید بیش از پیش به کارگران توجه نمود و با دلگرمی بیشتر آنها کارها روال بهتری پیدا خواهد کرد. 

رفتارهای جدید مدیران مگامالی در حالی روز گذشته پرده تازه ای از مواجهه با پرسنل خود را به نمایش گذاشت که برای اولین بار در چند سال گذشته، روزهای پایانی اسفند 96 تمام پرسنل اجرایی و خدماتی مگامال تمام مطالبات خود را دریافت و شب عید را بدون طلبکاری از مجموعه و البته با دست پر به آغوش خانواده خود رفته بودند. در همین رابطه پر بیراه نیست اگر مراسم روز گذشته تجلیل از کارگر را نیز در راستای اهمیت بیشتر به منابع انسانی و تلاشگران بی ادعای این مجموعه نسبت داد.

به هر ترتیب فتح باب صورت گرفته همچنان این امیدواری را تقویت می کند که «کشتیبان را سیاستی دگر آمده» و شاید از پی همین سیاست دیگر، سایر قول و قرارها و البته مطالبات معطل مانده شهرک اکباتان از مگامال نیز جامه عمل به تن کند. 

به کانال تلگرام 4 اکباتان بپیوندید (اینجا) تا از آخرین رویدادهای شهرک اکباتان مطلع شوید

 

منتشر شده در سه شنبه 11 ارديبهشت 1397       کد خبر : 7863
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح