راه اندازی سرزمین بازی در خانه طراحی کودک اکباتان

راه اندازی سرزمین بازی در خانه طراحی کودک اکباتان  

خانه طراحی کودک شهرک اکباتان اقدام به راه اندازی مجموعه ای تحت عنوان «سرزمین بازی و افسانه» برای کودکان نموده و بدین ترتیب فرصتی جدید جهت خلق تجربیات جدی برای کودکان فراهم شده است.

به گزارش سایت خبری اکباتان، آزیتا صفوی مدیر خانه طراحی کودک اکباتان ضمن اعلام این خبر افزود: خانه طراحی کودک با این تفکر که بچه ها نیاز به فضایی امن و خلاق دارند تا آزادانه تجربه کنند، بیاموزند و لذت یادگیری را احساس کنند اقدام به طراحی و ساخت فضای بازی خلاق و آزاد برای کودکان در گروههای سنی مختلف نموده است که در آن فرصت حضور کودکان در تجربه های بزرگترها فراهم و بدینوسیله می توان به رشد خلاقیت کودک کمک نمود.  

وی همچنین در خصوص انگیزه موسسه خانه طراحی برای ایجاد فضای خلاقانه بازی برای کودکان گفت: خلاقیت به کودک کمک می کند تا آسان تر مشکلات را حل و با ذهن بازتری از چالش ها عبور کند. به همین منظور، بسیار مهم است میزان خلاقیت های کودکان را افزایش دهیم تا در آینده زندگی راحت و موفق تری داشته باشد.

صفوی همچنین در خاتمه ابراز امیدواری کرد تا موسسه خانه طراحی کودک همچون گذشته گامهای موثری را در جهت پیاده سازی مدل تربیتی خلاقانه برای کودکان بردارد.   

در این رابطه گفتنی است که بنا بر اعلام رواشناسان کودک نمایش و ایفای نقش های مختلف به کودک کمک می کند تا خود را جای شخصیت های مختلف قرار داده و برای موفقیت در این مسیر باید قدرت خلاقه و قوه تخیل قوی داشته باشد. برای این منظور باید به تخیل کودک کمک کرد و برایش امکانات و فضای مناسب را تهیه نمود. به طور مثال، اگر کودک دوست دارد نقش معلم را ایفا کند، باید برایش عینک و خودکار و دفتر تهیه کرد تا نقشش را بازی کند. در این زمینه لازم نیست وسایل گران خریداری شود و با ساده ترین وسایل موجود نیز می توان به رشد قوه تخیل کودک کمک کرد.

والدین جهت اطلاع از برنامه های موسسه خانه طراحی کودک شهرک اکباتان می توانند ضمن به مراجعه به آدرس فاز 2، بلوک 12 ورودی دوم با شماره تلفن 44697489 تماس حاصل نمایند.

منتشر شده در چهارشنبه 19 ارديبهشت 1397       کد خبر : 7908
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح