مقاومت بلوک C2 در مقابل شهرداری ادامه دارد

مقاومت بلوک C2 در مقابل شهرداری ادامه دارد

پس از اینکه هفته گذشته شهرداری ناحیه 6 بنا بر حکم قضایی اقدام به جمع آوری موانع ایجاد شده در محوطه پارکینگ غیر مجاز بلوک C2 را در دستور کار قرار داد (محوطه مابین تصفیه خانه و بلوک) حالا تصاویر بیانگر آن است که همچنان تصرف این محدوده توسط عوامل اجرایی بلوک ادامه دارد.  

به گزارش سایت خبری اکباتان، آنطور که مشخص است واکنش بلوک C2 به اقدام جدی شهرداری حفظ معبری است که تحت عنوان حریم بلوک از سالها پیش اقدام به تصرف آن کرده اند و آنطور که از گوشه و کنار شنیده می شود هیئت مدیره به دنبال این است که با گذر زمان آبها از آسیاب بیفتد و در فرصتی مناسب مجدد امکان فنس کشی و اختصاصی سازی قطعی این زمین فراهم شود.

اما در سمت مقابل شهرداری و آتش نشانی قرار دارند. از یک سو آتش نشانی نظریه قطعی خود را مبنی بر عدم دسترسی به فضای سبز منتهی الیه جنوبی این زمین، آنهم در صورت بروز هرگونه حادثه اعلام نموده و از سوی دیگر شهرداری که در مرحله اول با صلابت و با تکیه بر حکم مراجع ذیصلاح کار را پیش برده اما در شرایط حاضر ثمرات تلاش صورت گرفته با طناب کشی و گلدان گذاری زیر سوال رفته است.

در همین رابطه از برخی افراد مطلع شنیده شده است که تصاویر موانع جدید تهیه و در اختیار شهردار ناحیه قرار گرفته است اما اینکه در ادامه چه تدبیری پیرامون این موضوع به کار گرفته خواهد شد را تنها گذر زمان مشخص خواهد کرد. اما قطع به یقین مسئله ای که فعلا خیلی شدید خودنمایی می کند مقاومت بلوک در مقابل شهرداری است که این مورد نه بصورت پنهانی بلکه خیلی علنی و در مقابل انظار عمومی در حال اجرا می باشد.

همانطور که پیش از این بارها و طبق اسناد موجود اشاره شده است فضای مابین تصفیه خانه شهرک اکباتان و بلوک C2 حریم عمومی اکباتان محسوب می شود اما از سال 89 این زمین توسط مدیریت وقت بلوک به عنوان حریم اختصاصی در نظر گرفته شده و اقدام به محصور سازی آن با هدف ایجاد پارکینگ اختصاصی برای ساکنین همان بلوک، صورت گرفته است.         

منتشر شده در يكشنبه 23 ارديبهشت 1397       کد خبر : 7915
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح