فود کورت و دنیای بانوان مگامال ظرف 50 روز آینده

فود کورت و دنیای بانوان مگامال ظرف 50 روز آینده

اواخر هفته گذشته توافق 800 میلیونی شرکت نگین آرای آسیا با یکی از پیمانکاران قدیمی این شرکت برای راه اندازی قسمتهای  فود کورت و دنیای بانوان مگامال رقم خورده است.

به گزارش سایت خبری اکباتان، در همین رابطه سید یاسر نیازی سرپرست شرکت نگین آرای آسیا ضمن تأیید صورتجلسه ای که در این خصوص مکتوب و نسخه ای از آن به دست 4 اکباتان رسیده است گفت: به امید خدا و طبق توافقاتی که با پیمانکار خود داشته ایم طی 50 روز آینده فودکورت (سرای غذا) و قسمت دنیای بانوان مگامال افتتاح خواهد شد و به این ترتیب بال شرقی مجموعه یک نیروی محرک فزاینده پیدا خواهد کرد.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که به دفعات قولهایی در خصوص راه اندازی فود کورت به مالکین مگامال داده شده و این بار چه تضمینی برای انجام تعهدات وجود دارد نیز اذعان کرد: از روز اولی که آمدم بارها در صحبت با شما گفته ام که مهمترین هدف من انجام 2 کار در مجموعه مگامال است نخست راه اندازی فود کورت و سپس تکمیل مسیر اختصاصی مگامال از اتوبان شهید ستاری که مطمئن باشید تا این 2 پروژه به اتمام نرسد هیچ کار دیگری را شروع نخواهیم کرد.

نیازی در مورد میزان پیشرفت واقعی مسیر اختصاصی مگامال هم گفت: صادقانه بگویم که که این مسیر به پیشرفت 80 درصدی رسیده و حتی تأییدیه سازمان ترافیک نیز اخذ شده است. برای اتمام مسیر پیمانکار جدید مشخص شده و به امید خدا اگر اتفاق خاصی رخ ندهد طی 2 ماه آینده این مسیر را به بهره برداری می رسانیم تا از بار ترافیکی شهرک اکباتان کاسته شود.

سرپرست شرکت نگین در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا اتمام مسیر مگامال به دلیل فشارهای شهرداری منطقه بوده است یا نه هم پاسخ داد: خیر هیچ تماس یا صحبتی با شهرداری منطقه در خصوص اتمام این پروژه برقرار نشده و همانطور که اشاره کردم اتمام این مسیر تنها بر مبنای تعهدی بوده که از سال گذشته بارها آن را توسط سایت شما تکرار کردیم و همچنان در پی تحقق آن هستیم.

همانطور که در صحبت های سرپرست مگامال آمده است اتمام مسیر ورود به مگامال از اتوبان شهید ستاری که بی شک موجب کاهش بارترافیکی فاز 2 مخصوصا در شبها می شود یکی از مواردی بوده که طی یکسال گذشته به صورت مداوم توسط 4 اکباتان پیگیری شده و خوشبختانه این مسئله امروز به یکی از مطالبات مهم اکباتانی ها تبدیل شده است. فراموش نمی کنیم که 3 سال پیش و در سلسله جلساتی که میان هیئت مدیره مرکزی و شورایاری اکباتان با مدیران مگامال تشکیل شده بود، تعدادی از نفرات حاضر در آن نشست ها حتی از وجود چنین پروژه ای در مگامال بی خبر بودند اما امروز جمع کثیری از اهالی اکباتان خواهان راه اندازی این مسیر هستند.       

منتشر شده در شنبه 29 ارديبهشت 1397       کد خبر : 7936
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح