آموزش زبان اسپانیایی برای اولین بار در اکباتان

آموزش زبان اسپانیایی برای اولین بار در اکباتان

پس از راه اندازی دوره های آموزشی زبانهای فرانسه و آلمانی، این بار زبان اسپانیایی در برنامه ریزی کاری نمایندگی موسسه کیش در شهرک اکباتان قرار گرفته است. 

به گزارش سایت خبری اکباتان، شادی احمدی مدیریت نمایندگی کیش در اکباتان ضمن بیان این مطلب افزود: از مدتها پیش برنامه ریزی لازم برای یادگیری سایر زبان های بین المللی را در این نمایندگی به انجام رسانده ایم و حالا در مرحله نخست فرانسه و آلمانی و طی روزهای آینده زبان اسپانیایی نیز به دوره های آموزشی ما اضافه خواهد شد.

وی در توضیح بیشتر نحوه آموزش زبان اسپانیایی افزود: دوره های زبان اسپانیایی با استاد اسپانیایی زبانnative Spanish) speaker) سرکارخانم سیلویا کالدرون (Silvia Calderon) و با بهره گیری از جدیدترین کتب آموزش زبان اسپانیایی Nuevo Prisma برگزار خواهد شد که البته متدهای آموزشی مدنظر کاملا مبتنی بر مکالمه خواهد بود.

احمدی در خصوص زمان آغاز به کار این کلاسها و استقبال از زبانهای آلمانی و فرانسوی هم گفت: آموزش اسپانیایی از ۲۰ خرداد در شعبه اکباتان آغاز خواهد شد و در مورد استقبال از کلاسهای آلمانی و فرانسوی هم باید بگویم که خوشبختانه لزوم یادگیری زبانهای بین المللی در میان ساکنین اکباتان تا حدود بسیاری تعریف شده و بر همین اساس استقبال صورت گرفته قابل ملاحظه بوده است. وی در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا برای زبان آموزان فعلی این مرکز امتیازی در دوره های جدید آموزشی در نظر گرفته خواهد شد هم خاطر نشان کرد: هدف ما گسترش هر چه بیشتر زبان آموزی در محدوده شهرک اکباتان و سایر محلات همسایه است و به همین منظور برای زبان آموزان فعلی و خانواده های آنها 30 درصد تخفیف هزینه ثبت نام در ترم بهاره در نظر گرفته ایم.   

گفتنی است علاقمندان جهت رزرو، ثبت نام و کسب اطاعات ضمن مراجعه حضوری به دفتر نمایندگی موسسه زبان کیش در اکباتان به آدرس فاز 2، بلوک 9، ورودی 2 می توانند با شماره تلفن های ۷-۴۴۶۹۵۳۴۵ تماس حاصل نمایند.

دانستن یک زبان خارجی علاوه بر زبان انگلیسی، به عنوان زبان بین المللی، همیشه نقطه قوتی در رزومه کاری افراد محسوب میشود. تحقیقات اخیر حاکی از آن است، افرادی که به بیش از یک زبان خارجی تسلط دارند، از نظر سازمانها و شرکتها نیروهای کارآمدتر و ارزشمندتر به شمار آمده و احتمال استخدام آنها  بیشتر است.

منتشر شده در دوشنبه 7 خرداد 1397       کد خبر : 7976
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح