درگذشت یکی از چهره های ماندگار شهرک اکباتان

درگذشت یکی از چهره های ماندگار شهرک اکباتان

فریدون پیران ویسه عضو سابق تیم ملی دومیدانی ایران و مدیر عامل سالهای دور بلوک A3 شهرک اکباتان روز گذشته و در سن 94 سالگی دار فانی را وداع گفت.  

به گزارش سایت خبری اکباتان، مرحوم پیران متولد شهر خوی بود و در 17 سالگی طی سفری به اهواز و به صورت اتفاقی در یک رقابت دومیدانی شرکت می کند که در پایان مسابقه با اختلافی نزدیک به 200 با نفر دوم به عنوان برنده معرفی می شود و از همان رقابت اتفاقی و شناخت استعدادش، مدارج پیشرفت را در این رشته ورزشی طی می کند تا جاییکه در بازی های آسیایی دهلی هندوستان جزو نفرات برتر معرفی شود.

وی علاوه بر عرصه ورزش در بعد اجتماعی نیز فردی فعالی به حساب می آید بطوریکه نام او جزو اولین مدیران عامل بلوک های شهرک اکباتان شناخته می شود و سالها بلوک A3 از خدمات وی بهره برده است و بر همین اساس در سالهای واپسین عمر این قهرمان یک مراسم تجلیل خودمانی از طرف مدیریت بلوک و همسایگان در داخل محوطه بلوک ترتیب داده شد.

گفتنی است سایت خبری اکباتان در سال 94 گفت و گویی را با این چهره ماندگار شهرک اکباتان انجام داد و بخشی از خاطرات ورزشی این قهرمان ملی را به رشته تحریر درآورد (اینجا را بخوانید).

4 اکباتان مصیبت وارده را به خانواده محترم تسلیت و از درگاه خداوند متعال طلب صبر برای بازماندگان و مغفرت برای آن مرحوم را دارد.

منتشر شده در سه شنبه 8 خرداد 1397       کد خبر : 7983
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح