مقاومت «طنابی» بلوک C2 برای حفظ پارکینگ غیر قانونی

مقاومت «طنابی» بلوک C2 برای حفظ پارکینگ غیر قانونی

کنش و واکنش های هیئت مدیره بلوک C2 شهرک اکباتان و شهرداری ناحیه 6 در خصوص معبر کناری این بلوک که سالها است بواسطه محصور شدن توسط «فنس» به عنوان پارکینگ اختصاصی C2 مورد استفاده قرار می گیرد، فعلا تمامی ندارد.

به گزارش سایت خبری اکباتان، پس از اینکه شهرداری ناحیه 6 با حکم دادگاه فنس های ایجاد شده در معبر کناری بلوک C2 را که به عنوان پارکینگ اختصاصی این بلوک مورد استفاده قرار می گرفت، برچید هیئت مدیره بلوک متقابلا تصمیم این گرفت تا این بار بدون استفاده از «توری حصاری» و تنها با بکارگیری موانعی همچون گلدانهای بزرگ سیمانی، طناب و ... این محدوده را برای خود حفظ نماید.

اما این پایان کار نبود چون نیروهای شهرداری با عکسبرداری از مقاومت صورت گرفته توسط بلوک در خصوص حکم دادگاه مستندات جدید را به دادگاه ارائه دادند و حتی در این زمینه شنیده شد که رئیس هیئت مدیره بلوک C2 پس از عکسبرداری های انجام گرفته در چند نوبت خواستار ملاقات حضوری با محمد اسدالهی شهردار ناحیه 6 شد که البته این دیدار صورت نگرفت.

پس از این اتفاقات شهرداری به منظور اجرای کامل حکم مرجع قضایی برای دومین مرتبه اقدام به جمع آوری گلدانهای سیمانی به کار گرفته شده در این محوطه نمود اما بلوک همچنان بر تصمیم خود پافشاری نموده و در اقدامی جدید پس از برداشتن گلدانهای سیمانی، این بار با یک طناب محوطه مورد اشاره را از بلوار شهید بوذری جداسازی نموده که احتمالا هدف این است که به محض حضور نیروهای شهرداری طناب مذکور نیز برداشته و اعلام شود که تصرفی در این معبر صورت نگرفته است. نکته قابل توجه اینکه در کنار این طناب تقریبا به صورت همیشگی یک نفر نگهبان حضور دارد تا مبادا طناب در غیر زمان ضرورت برچیده نشود.  

محوطه مابین تصفیه خانه شهرک اکباتان و بلوک C2 حریم عمومی اکباتان محسوب می شود اما از سال 89 این زمین توسط مدیریت وقت بلوک به عنوان حریم اختصاصی در نظر گرفته شده و اقدام به محصور سازی آن با هدف ایجاد پارکینگ اختصاصی برای ساکنین همان بلوک، صورت گرفته است.  

طی هفته های گذشته شهرداری ناحیه 6 در دو نوبت اقدام به تخریب موانع ایجاد شده برای این معبر نموده است. 

منتشر شده در سه شنبه 5 تير 1397       کد خبر : 8048
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح