فعالیت 3 تیم فوتبال رسمی در کوی بیمه/ جلوتر از پاس و راه آهن

فعالیت 3 تیم فوتبال رسمی در کوی بیمه/ جلوتر از پاس و راه آهن   

محله کوی بیمه از نظر وجود امکانات ورزشی نه تنها در حد مطلوبی به شمار نمی رود بلکه با توجه به ساخت و سازهای مسکونی صورت گرفته در سالهای اخیر جزو محله های عدم برخوردار نیز محسوب می شود. اما با تمام این کمبودها 3 تیم فوتبال رسمی در رده های سنی مختلف در این محله مشغول به فعالیت است.

به گزارش سایت خبری اکباتان، هفته گذشته مراحل انتقال مجوز یک تیم فوتبال در رده سنی بزرگسالان که در لیگ دسته یک باشگاههای تهران حضور دارد، به «اشکان زرینه» به عنوان تنها پیمکار ورزشی سرای محله کوی بیمه به انجام رسید.

پس از این نقل و انتقال تعداد تیمهایی که امورات تمرینی، کاری و اداری آنها در محله بیمه و توسط ورزشی های فعال در این محدوده به انجام می رسد به عدد 3 رسید که بر این اساس از فصل آینده یک تیم نونهالان در سطح حوزه های شهر تهران، یک تیم نوجوانان در سطح حوزه های شهر تهران و یک تیم بزرگسالان در سطح لیگ دسته یک باشگاههای تهران در رقابتهای پیش رو شرکت خواهند کرد.

این سرمایه گذاری های فرخنده در حوزه ورزش در حالی رخ داده است که کوی بیمه همانند شهرک اکباتان از وجود مجموعه های ورزشی همچون پاس و راه آهن برخوردار نیست و جالب اینکه در حال حاضر حتی باشگاههای پاس و راه آهن تنها به تیمداری در رده های پایه اکتفا کرده و در رقابتهایی همچون لیگ دسته یک باشگاههای تهران نماینده ای از آنها حضور ندارد.

در این خصوص تعداد از فوتبالی های باسابقه در غرب تهران در واکنش به انجام بخشی از تمرینات این تیم در زمین چمن مصنوعی کوی بیمه معتقد هستند که این زمین دارای امکانات مناسبی برای برگزاری جلسات تمرینی نمی باشد و بهتر است تمرینات به سایر مجموعه های موجود در غرب تهران انتقال پیدا کند تا در پایان فصل نتیجه بهتری حاصل شود.    

در پاسخ به نگاه موجود باید گفت که شاید وجود تنها یک زمین چمن مصنوعی آنهم نه در اندازه وسیع، پتانسیل بسیار ناچیزی برای تیمداری در رده های مختلف محسوب شود اما قطعا نفس سرمایه گذاری های ورزشی صورت گرفته و ارتباطات ایجاد شده برای نوجوانان، جوانان و سایر افراد مستعد ورزشی در این محله می تواند نویدبخش اتفاقات خوشایند بسیاری باشد.

فراموش نکنیم که اگر روند موجود به نحو مطلوب پیگری شود طی سالهای آتی کوی بیمه در سطح شهر تهران یکی از مهمترین پایگاههای استعدادیابی فوتبالی خواهد بود که ساکنین آن و سایر محلات همسایه بدون دغدغه می توانند از خدمات آن برای پیشرفت ورزشی فرزندان خود استفاده کنند.

در همین زمینه از روزهای گذشته طرح استعدیابی تابستانی در رشته فوتبال توسط سرای محله کوی بیمه در حال برگزاری است و علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانند با شماره تلفن 44693565 تماس حاصل نمایند.       

منتشر شده در شنبه 9 تير 1397       کد خبر : 8057
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح