مجمع عجیب بلوک 16، «یهویی» همه جا به جا شدند!

مجمع عجیب بلوک 16، «یهویی» همه جا به جا شدند!

اعضای هیئت مدیره بلوک 16 شهرک اکباتان هیچگاه فکرش را نمی کردند تدارکاتی که برای برگزاری مجمع عمومی سالیانه با هدف ارائه گزارشات مالی و تصویب صورت های مالی صورت می گیرد در واقع تلاشی برای دفن کردن انتخاب خودشان باشد که همسایگانشان تنها 7 ماه پیش نسبت به انجام آن مبادرت ورزیده اند.

به گزارش سایت خبری اکباتان، همانطور که در تصویر زیر مشخص است مجمع عمومی بلوک 16 با هدف ارائه گزارش خزانه دار، بازرسان و هیئت مدیره و در نهایت تصویب صورت های مالی سال 96 و بودجه 97 قرار بود روز چهارشنبه برگزار شود. البته در این میان اصلاح ترکیب هیئت مدیره، بازرسان و دوران با توجه به انصراف تعدادی از آنها در ستور کار مجمع قرار داشت. اما چیزی که در نهایت به عنوان خروجی این جلسه منتشر شد انتخاب کامل و مجدد اعضای ارکان بلوک آنهم بدون پایان یافتن دوره منتخبین فعلی بود.

ماجرا از این قرار است که پس از شروع جلسه ریاست مجمع را فردی بر عهده می گیرد که جزو منتخبین دوره فعلی هیئت مدیره بلوک 16 بوده و اتفاقا در ابتدا نیز به سمت رئیس هیئت مدیره بلوک انتخاب می شود. اما این فرد به فاصله یک ماه از سمت خود در هیئت مدیره بلوک استعفا می دهد و علت آن را نیز بیماری عنوان می کند. (تصویر زیر)

آنطور که حاضرین مجمع عنوان می کنند در طول اداره جلسه، رئیس مجمع به یکباره به جای انتخاب جایگزین برای برخی افراد مستعفی (که خودش هم جزو آنها بوده) پیشنهاد تجدید کلی انتخابات ارکان بلوک را مطرح می کند که با واکنش تند برخی از حاضرین مواجه می شود چون استعفای منتخبین محدود به بعضی نفرات بوده نه اکثریت هیئت مدیره، بازرسین و داوران.

اما بالاخره این خواسته اجرایی شده و بدون اینکه حدنصاب اکثریت اعضای منتخبین بلوک از میزان قانونی خارج شده باشد و یا دوره کاری آنها به پایان رسیده باشد، نفرات جدید آنهم به فاصله گذشت 7 ماه به عنوان هیئت مدیره، خزانه دار و بازرس برای بلوک انتخاب می شوند. نکته جالب این انتخاب اینکه رئیس مجمع در حالیکه 6 ماه پیش استعفا داده بود مجدد به عنوان عضو هیئت مدیره کاندید و از حاضرین مجمع رأی مثبت می گیرد.

پس از این رخداد فضای جلسه تاحدودی از حالت عادی خارج و اعتراض اعضای هیئت مدیره فعلی ادامه پیدا می کند. پس از آن هم برخی از همسایگان به بروز این اتفاق در فضای مجازی واکنش نشان می دهند که در ادامه تعدادی از آنها آمده است.  

  • آمدیم تا بدانید ریاکاری هم دوره ای داره، آمدیم تا بدانید میتوان حاکم مشکلات احتمالی بود و نه محکوم مشکلات خود ساخته. (یکی از اعضای هیئت مدیره بلوک)
  • ایرانی جماعت همیشه از خوشی و خوشحالی ذوق زده شده و زده زیر همه چیز. تازه بلوک ۱۶ داشت نفس میکشید که اون ژن بدبختی طلبی دوباره فعال شد.
  • چه اتفاقی افتاده که هیئت مدیره ای که فقط چند ماهی است کار را شروع کرده اند و انصافا هم شفاف و هم خوب عمل کرده اند با ترفندهای نه چندان زیبا کنار زده شوند آن هم بوسیله گروهی که بیش از بیست سال خود حاکم بوده اند.
  • دوست عزيز اقاى ... من و خانواده ام قدردان زحمات شما هستيم. ممكن است در خيلى موارد با شما اختلاف عقيده داشته باشم ولى نمى توانم منكر توانائى ها و زحمات شما باشم.
منتشر شده در شنبه 16 تير 1397       کد خبر : 8076
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح